ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

عکس هایی ار اتفاقات زمستون 94

1395/1/12 2:50
نویسنده : مامان آنی
916 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق لباس السا تو کارت.ن فروزن شدی و من هم دیوانه وار عاشق توویانا

این نی نی خوشگل دختر خاله ماریا ست که 15 بهمن به دنیا اومده و ما عاشقش شدیم و ویانا قبل از اینکه به دنیا بیاد خودش رو سیتر اون معرفی کرده و به همه میگه که من سیتر دایانا هستم

دایانا کوجولو به جمع ما خوش اومدی.یانا

میمییییییییرم برات جوجوووووی ناز من

پسندها (4)

نظرات (2)

بیتا
12 فروردین 95 13:58
سبزه دلت را به نیت آرزوهایت، هر چه که هست گره بزن، شادی؛ زیبایی؛ لطافت و خوشی های پایدار تقدیم وجودتون سیزده بدرتون مبارک از ته دل خوشحال میشم به منم سر بزنین
بابای ملیسا
13 فروردین 95 16:01
با سلام . عرض تبریک دارم به مناسبت سال نو وهمچنین وبلاگ زیبا و فرشته کوچولوی قشنگتون ، وبلاگ ملیسا ، دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی ممنون می شم اگر با حضور در کلبه مجازی ملیسا خانم ، خاطرات قشنگی رو به واسطه ثبت یه یادگاری و نظر براش رقم بزنید . منتظر حضور سبز شما هستیم . با تقدیم احترام : بابای ملیسا خانم