ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

اولین خرید های مامان آنی برای جوجو

1391/6/25 12:40
نویسنده : مامان آنی
1,352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی مامان  

از زمانی که من فهمیدم توی دلم یه جوجوی کوچولو هستش صادقانه بگم اولین چیز هایی که رفتم و 

 براتخریدم نه لباس بود و نه کفش 

اولین چیز هایی که برات خریدم این کتاب هایی بود که میبینی

کتاب های جوجو

و این کتاب های حسنی  بخصوص (حسنی نگو یه دسته گل ) که  من  با زحمت و گشتن بسیار در تمام

کتاب فروشی های کوچک و بزرگ شهر نتونستم اونها رو پیدا کنم و بعد از کلی جستجو در اینترنت

تونستم این کتاب هارو که نوشته منوچهر احترامی هستش رو خرید اینترنتی کنم 

کتاب های نوشته منوچهر احترامی

امیدوارم جوجوی من هم  وقتی به دنیا اومد از خوندن این کتاب ها لذت ببره 

اصلا بگو ببینم جوجوی  ناز مامان وقتی من برات کتاب حسنی رو میخونم خوشت میاد یا از کتاب داستان 

های دیگه مثل پیش پیشو و واک واکو لذت میبری 

 ایشااله خودت که به سلامتی به دنیا اومدی  کتاب های مورد علاقه ات رو خودت انتخاب میکنی و

میخونی جوجوی قشنگ من کتاب خون و خانم و ناز  میشه من میدونم 

                                                                                             

جوجوجون میدونی چقدر دوست دارم و چقدر منتظر اومدنت هستم .دوست دارم یه عالمه(مامان آنی)

                                             ني ني شكلك

                                                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

zahra
17 بهمن 91 19:13
سلام مامان انی

من خیلی دنبال کتاب گربه من ناز نازیه گشتم از کجا پیداش کردی ؟

میشه چند خط شو برام بنویسی یادم رفته میخوام واسه وروجکم بخونم من خیلی دوسش داشتم یادش به خیر
زهرا جون مجموعه کتاب های منوچهر احترامی رو از طریق یک سایت به صورت اینترنتی خریدم و قابل شما رو ندارن
این هم چند تا از شعر ها تقدیم به شما و جوجوی نازت
گربه من نازنازیه همش به فکر بازیه
یه توپ داره قلش میده میگیره باز ولش میده
شب ها همیشه وقت خواب میره می خوابه تو رختخواب