ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

شمارش معکوس هفته ها برای مامان آنی و بابا سامان و تاریخ زایمان

1391/6/21 18:55
نویسنده : مامان آنی
596 بازدید
اشتراک گذاری

                                                  

سلام جوجوی نازم  دیگه شمارش معکوس هفته ها برای دیدن روی ماه تو برای من و بابا سامان شروع شده

برای اینکه دفعه آخری که پیش خانم دکتر شادمانی رفتم گفت که برام تار یخ 22 مهر رو سزارین در نظر گرفته

ولی خوب ممکنه گه جوجوی من خودش به خواهد چند روز زودتر بیاد کاریش نمیشه کرد و باید ازاومدنش 

حسابی استقبال کرد 

به هر حال کوچول موچول من دیگه حدودا 8 تا 9 هفته دیگه تا اومدنت تو بغل من و بابا سامان مونده 

و ما بی صبرانه منتظرت هستیم  

                                                                دوست داریم یه عالمه(مامان آنی و بابا سامان)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

fattaneh
25 آبان 91 16:18
faghat to wa saman na hameye ma bisabrane montazerim .