ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

HELLO KITTY طرح اولیه تخت خواب جوجو

1391/9/26 1:09
نویسنده : مامان آنی
2,369 بازدید
اشتراک گذاری

               hello-kitty ني ني شكلك

جوجوی نازم  این روز ها من و بابا سامان  حسابی مشغول دیدن و خریدن وسایل سیسمونی تو کوچولوی 

ناز هستیم و بیشتر از همه خرید تخت و کمد نوزادی ، من غیر از فروشگاه های بزرگ شهر و اینترنت هم 

دنبال مدل های تخت گشتم حتی تمام اون اتاق های نوزادی که در مسابقه سایت نی نی وبلاگ شرکت 

کرده بودن دیدم و به بابا سامان  هم نشون دادم همشون زیبا و رنگ رنگی بودن ولی هیچ کدوم کیتی نبودن 

دیگه تصمیمم جدی شد که یه طرح جدید و لوس و خوشگل  به نام کیتی برای جوجوی خودم در نظر بگیرم

بابا سامان هم موافقت کرد پس رفتیم تو فروشگاه سیسمونی عمو فرزاد(دوست بابا سامان) و نظرمون رو 

گفتیم و عمو فرزاد هم حسابی استقبال کرد و گفت که یه تخت و کمد خوشگل و تک برات میسازه 

 hello-kitty ني ني شكلك                               baby boy asleep                                                         دوست دارم جوجووووووووووووقلبقلب                                                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

asal
19 آبان 91 20:22
سلام عزیزم - قدم نورسیده مبارک - ایشااله به سلامتی عزیزکم - منم تو دلم نی نی دارم اما ماله من خیلی کوچولوئه اما بعد 6 سال انقدر ذوق دارم که زودی پریدم دارم دنبال وسایل نی نی میگردم - من میخوام اتاق دخترمو مدل کیتی درست کنم - میشه بگی سرویس خواب دخترتو از کجا گرفتی و چند دراومد برات ! سرویس لحاف کیتی رو چی از کجا گرفتی و چند دراومد برات ! ممنون میشم عزیزم جواب بدی





سلام عسل جان ببخشید دیر جواب دادم ویانا حسابی وقتم رو میگیره بهت تبریک میگم ایشااله به سلامتی دختر گلت به دنیا بیاد
اما در مورد روتختی از یکی از شعبه های سیسمونی کودک
آپادانا خریدم حدود 100 هزارتومان و تخت رو به یک سیسمونی سفارش دادم با اندازه هایی که بهشون دادم برام درست کردن ویترین و کمد را متناسب با اتاق البته با کمک خود سازنده طراحی کردم و آنها درست کردن و حدود 1 میلیون البته با تشک خوشخواب برام تمام شد

fattaneh
25 آبان 91 16:14
hamash mobaraket bashe jujuye ma to khili azizi.
الهام
22 شهریور 92 18:20
واییییییییییییییییییییییییییییییییی چه وسایل خوچجلی داره نی نی آدمو هوس میندازه