ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

هفته سی و دوم

1391/6/8 13:03
نویسنده : مامان آنی
660 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوی ناز  هفته ای

دیگه به طور کامل شکل گرفتی اما باز هم در حال رشد هستی تا وزن اضافه کنی و روز به روز خوشگل تر 

بشی باردای من هم روز به روز بیشتر مشخص میشه آخه تا 6 ماه اول همه کسایی که بیرون منو می دیدن 

فکر میکردن من چاقم و خودم میگفتم که من چاق نیستم و یه جوجو دارم

و حدود نیم لیترخون در دقیقه از جفت میگیری این یعنی اینکه بدن کوچولوت داره بزرگ میشه

حالا دیگه حدود 39 سانتیمتر قد داری وروجک و وقتی من نازت میکنم و صدات میکنم با یه حرکت ضربه ای 

جواب میدی 

دیگه کم کم دارم برای دیدنت کم طاقت میشم جوجوجونم اما معلومه که تو با حوصله منتظر وقت مناسبی

          باشه من هم منتظر میمونه وروجک               deborah.mihanblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان و بابا
8 شهریور 91 14:46
ایشالا نی نی گلت صحیح و سالم بیاد تو بغل مامان عاشقش





مامان محمد فرهام
21 شهریور 91 19:29
سلام خاله جونی میشه بیایی و یه رای طلایی به گل پسری بدین
لینکش توی وبم هست
اگه زود بیایین تا دیر نشه ممنون میشیم
شماره 42


fattaneh
25 آبان 91 16:13
khob are dige jash malume ke khube toye dele maman ani garm o narm ghorbunesh beram.