ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

شیطونی جوجو و سکسکه کردن جوجو

1391/6/21 18:54
نویسنده : مامان آنی
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجو ی ملوس شیطون 

15 شهریور وقت دکتر داشتم مثل همیشه سامان جون میره و دفترچه منو میذاره و من غروب میرم مطب تا 

زیاد اونجا نشینم آخه زود خسته میشم وقتی هم که رفتم پیش خانم دکتر و خواست مثل همیش صدای 

قلب کوچیکت رو بشنوییم اینقدر شیطونی میکردی و وول وول میزدی که نمی شد و خانم دکتر گفت : 

وای این تو چه خبره؟ منم گفتم :یه وروجک شیطون تو دل منه که یه لحظه آروم نمیگیره و همش داره چرخ

میزنه و مشت و لگد Emoticon

همون شب هم اومدم خونه موقع خواب سکسکت گرفته بود من میدونستم که جنین در ماههای آخر 

سکسکه میکنه ولی خوب حس کردنه چیزهایی که آدم میدونه وقتی هم تجربه میکنه لذت بخشه به شرطی

که جوجوی من تو اون لحظه اذیت نشه 

در هرصورت با شیطونی ها و حرکت های تو نازنین شب ها خوابیدن خیلی خیلی سخت شده ولی خوب 

یکی از زیباترین لحظه های بارداری حرکت جنین تو دل مامانشه چون نشونه سلامتی این کوچولوی شیطونه              deborah.mihanblog.com یه عالمه دوست دارم کوچولوی شیطون(مامان آنی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

طاهره مامان امیرعلی
18 شهریور 91 19:16
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
آتوسا
19 شهریور 91 18:37
بی صبرانه منتظرم این کوچلوی ملوس و شیطون رو ببینم . تمام سعیمو می کنم واسه تولدت اونجا باشم جوجو کوچولو

سلام خاله آتوساجون پیشاپیش ممنون و یه عالمه بوووووس
مامان محمد فرهام
21 شهریور 91 18:58
سلام خاله جونی میشه بیایی و یه رای طلایی به گل پسری بدین لینکش توی وبم هست اگه زود بیایین تا دیر نشه ممنون میشیم شماره 42
fattaneh
25 آبان 91 16:11
are golam omidwaram ke hamishe sahiyo salamat bashi dar kenare baba samano mama ani.