ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

هفته سی و چهارم بارداری

1391/9/29 19:25
نویسنده : مامان آنی
693 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجو دخمله  قشنگ من زیبا

میگن دیگه کم کم حرکت کردنت تو این هفته ها کم میشه ولی خوب از این خبرا نیست و دختر ملوس من 

مثل یه شاپرک کوچولو داره تو دل مامان آنی مرتب چرخ میزنه میدونی که اصلا به من مجال نشستن نمی  

دی و حتی همین الان هم که دارم برات مینویسم در حال حرکت هستی و همش باعث ترش کردن من 

میشی که هیچ اشکالی نداره تو راحت راحت باش من هم با دست گذاشتن روی شکممو لمس بدن

کوچولوت لذت میبرم حتی بعضی وقت ها بابا سامان هم دستش رو روی شکمم میذاره تا حرکت و لگد

های دخملش رو حس کنه دیگه حسابی داری عرض اندام میکنی و گرمای وجودت تو خونه ما حس 

میشه 

بابا سامان تو خونه راه میره و نازت میکنه و میگه:

جوجوی بابام هستم                  دخمل بابام هستم          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

fattaneh
25 آبان 91 16:06
khodemunim viyana janam ba amadanet baba samanro ham shaer kardi.