ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

خرید سیسمونی برای جوجو دخمله

1391/9/29 19:26
نویسنده : مامان آنی
2,170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی قشنگه من دخمل کوچول موچول

حدود یک ماه میشه که من و بابا سامان مشغول خرید سیسمونی برای عروسک کوچولومون هستیم 

در واقع کار هرشب ما  بعد از اینکه باباسامان از سر کار اومدشده رفتن به فروشگاه های سیسمونی و

انتخاب وسیله های کوچولو و خوشگل مورد نیاز تو که البته کار خیلی شیرینیه و دیگه تقریبا تمام فروشنده ها

مارو حسابی میشناسن چون بابا سامان سعی میکنه همه چی رو با من با وسواس و دقت انتخاب کنه 

هماز لحاظ قشنگی و هم از نظر کیفیت خلاصه اینکه ما هر شب یه چیزی میخریم و میاریم میذاریم تو

اتاقت

این هم عکس اتاق  جوجوی عزیز ماست  قبل از چیدمان و آوردن تخت و کمدشسیسمونی نی نی

این هم عکس چند تا از استیکرهایی که مامان آنی در نظر داره برای تزیین اتاقت استفاده کنه 

سیسمونی نی نی

سیسمونی نی نی

سیسمونی نی نی

خلاصه اینکه تمام فکر و ذکر ما شده سیسمونی و اتاق جوجو و به امید خدا تخت و کمدت هم تا

پایان این هفته قراره کامل بشه و بیارنش و بعد من شروع میکنم به چیدمان و تزیین

جوجوی نازم امیدوارم که از سلیقه من و باباسامان خوشت بیاد چون همه چی رو سعی کردیم در حد

توانمون خوشگل و زیبا و با کیفیت انتخاب کنیم تا فرشته کوچولوی ما هم از داشتن و دیدنه وسایلش 

لذت ببره و هم در اتاقش احساس آرامش کنه 

دیگه همه فکر و زندگی ما شده جوجو       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شیدا مامان پانی
29 شهریور 91 2:41
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir
ني ني شكلك
30 شهریور 91 18:44
جوجو كوچولو اتاق خوشگلت مبارك عزيزم راستي مامان آني گاهي كدها در html دستخوش تغيير ميشن يه بار ديگه سعي كن حروف های فانتزی رو بندازي البته بعضي وقتا عكسا و تصاوير ميپره ولي بعد دوباره برميگرده و اين بستگي سايت آپلود كننده ي اين تصاوير داره كه گاهي بسته ميشن و بعد دوباره باز ميشن اگه خواستي بي دردسر از تصاوير استفاده كني به سايت آپلود دايمي http://img4up.com/index.php برو و از آدرس لينك مستقيم هر تصوير استفاده كن. موفق باشي.
fattaneh
25 آبان 91 16:04
hamash ghashane mobaraket bashe azizam.
ثمین
14 آذر 91 23:44
سلام عزیزم چ سیسمونی نازی! چ سرویس خواب نازی! با اجازتون عکسا رو در گالری سیسمونی دنیای نفیس استفاده کردم
شهریار
5 بهمن 91 21:56
سلام ویانای خوشگل من بابای اهورای 15 روزه هستم. امیدوارم که دنیای خوبی شما فرشته های نازنین پیش رو داشته باشین. بوس بوس

سلام بابای اهوراجون قدم نورسیده مبارک کاش برامون آدرس میذاشتین