ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

هفته سی و پنجم بارداری و پا به ماه شدن مامان آنی

1391/9/27 17:05
نویسنده : مامان آنی
741 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوی ناز و قشنگ  هفته ایniniweblog.com

خدا رو هزاران بار شکر که تونستیم به سلامتی 8 ماه رو پشت سر بگذاریم و وارد 9 ماه شویم چون دیگه 

شش های عزیز دل من کامل کامل شده و افکر میکنم حدود42 سانتیمتر شدی از امروز که اولین روز مهر

هستش تا 22 مهر که تاریخ سزارین هست می تونی به سلامتی متولد بشی وخونه دل من و بابا

 سامان رو روشن کنی 

البته با اینکه این روز ها دیگه به من داره سخت میگذره و به سختی شب ها نفس میکشم ویا میخوابم 

 و حسابی هم ورم کردم ولی تو اصلا عجله نکن و با آرامش تو دل مامان آنی بمون تا به وقتش  به  

سلامتی تو بغل مابیای و مارو شادکن                      ني ني شكلك  ني ني شكلك 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

fattaneh
25 آبان 91 15:58
are azizam midunam ke khili sakhte ama in sakhti khili shirine be hamin khater migan behesht zire paye madaran ast.