ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

سرویس خواب نوزادی کیتی در اتاق جوجو

1391/11/4 1:36
نویسنده : مامان آنی
9,350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی عزیزم دیگه می شه گفت اتاقت برای ورودت حاضر شدهniniweblog.com

عروسک قشنگم امیدوارم از این سرویس خواب کیتی که برات سفارش دادم خوشت بیاد و لذت 

ببری و چون خودم تو اینترنت سرچ کرده بودم و نتونستم طرحی پیدا کنم می خوام این طرح رو تو

جستجوی google بذارم تا اگه یهمامان دیگه ای خواست برای دختر نازنینش تخت نوزادی کیتی 

سفارش بده یک الگو داشته باشه

 

سرویس خواب کیتی برای دختر نازنینم

سیسمونی کیتی

اتاق ویانا

رو تختی کیتی و دور تختی نوزاذی کیتی

لباس نورادیلباس نوزادیسیسمونی نوزادی جوجوسیسمونی ویانارو تختی کیتی و دور تختی نوزاذی کیتیسیسمونی کیتیgymini kitty کیسه آب گرم کیتیدستگاه بخور کیتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

fattaneh
25 آبان 91 15:48
way khodaye man cheghadr sismunit shiko ghashange mesle khodet daste hameye kasani ke zahmat keshidan dard nakonad besyar zibast.mobaraket bashe.mibusamet
هلیا دخمل خوشگل
29 تیر 92 16:58
سلام سیسمونیت خیلی قشنگه دست کسانی که زحمت تهیه شو کشیدن درد نکنه منم دنبال سرویس خواب نوزادی طرح کیتی میگردم واسه دخملم یه مورد پیدا کردم خیلی نازه فقط نوزادی نیست فک کنم برا دوران کودکی مناسب باشه تختش حفاظ نداره ولی به دلم نشسته چیییییییییییکار کنم کمممممممممممممممممممکم کن لطفا
ساراکوچولو
17 مرداد 92 22:17
راستی سرویس خواب دخملی خیلی قشنگه...سارا هنوزتوکهواره تختی میخوابه وقراره براش یک تخت خواب بگیرم ولی اصلا دوستشون ندارم و.باکمد وسایل اتاقش ست نیستن ...حالا بادیدن این طرح زنگ میزنم به اون شخصی که قراربود برای سارا تخت هم ست کمدش درست کنه ومیگم طرح جدید پیداکردم ...فقط امیدوارم بتونه این مدلی درستش کنه وبرام اصلا مهم نیست کمدساراقرمزه وتختش مدل کیتی صورتی باشه...ممنون از ایده قشنگت
haniye
14 آذر 92 0:56
khiyli ziba bod azizam
مامان نفیسه
18 تیر 93 11:50
سلام عزیزم مبارکش باشه ایشاله و به خوشی استفاده کنه منم تم سیسمونی دخترم رو کیتی انتخاب کردم اگه دوست داشتین یه سر بزنید به ما