ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

چند تا عکس از ویانای عروسکی

1391/9/29 19:30
نویسنده : مامان آنی
1,693 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس همون جوجوی ناز مامان آنی  که منتظرش بودم

جوجوی کوچولوی من میدونی چقدر داری خوردنی میشی من و بابا سامان می خواهیم تورو درسته بخوریم

            

ویانا ی عروسکی

ویانای عروسکی مامان آنیویانای عروسکی مامان آنی

این هم عکسی از پاهای عروسکی ویانای مامان آنی که حتی جوراب نوزادی براش بزرگ بود و من براش 

جوراب عروسکی خریدم تا اندازه پاهای کوچولوش بشه 

پای عروسک من

عاشقتم جوجو ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم
16 آبان 91 13:35
گوچولوتون مبارک

مرسی مریم جون

fattaneh
25 آبان 91 15:36
ghorbune un pahaye kuchulut beram ke jurab andazat nabudeh akse shomareh 4khode maman aniye tamame aksat ghashange mibusamet
الهام
22 شهریور 92 18:24
ای جووونم چه نی نی ملوسی