ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

22 آبان چله ویانای ناز

1391/9/29 19:32
نویسنده : مامان آنی
1,166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک خوشگلم چله هم به سلامتی گذشت

امروز برای چکاپ با بابا خسرو دکتر متخصص بردمت وزنت 4 کیلو و قدت 50 سانتیمتر شده بود و خودت هم

سلامت سلامت بودی خدارو هزاران بار شکر این مرحله هم گذشت

البته من هروز میرم روی ترازو و بعد با تو دوتایی میریم رو ترازو اونوقت من وزن دوتایی مون رو از خودم کم

میکنم و امروز هم خودم وزنت کرده بودم  

قربونت برم الهی روز به روز داری بزرگتر و زیبا تر میشی و کمی هم شیطون تر

موقع خوابیدن و شیر خوردن هزارو یکجور از خودت ادا و اطوار در می آوری که من عاشق همه آنها هستم و

حاضرم ساعت ها بشینم و تو را نگاه کنم البته راستش را بخواهی زود دوربین را بر میدارم و لحظه به لحظه 

ازت عکس میگیرم چون می دونم دیگه این لحظات تکرار نمیشه و شاید این لحظات در ذهن من ماندگار

بشه که حتما هم همینطوره ولی دیدن این عکس ها در آینده میتونه برای خودت هم جذاب و زیبا باشه

و می تونی از دریچه نگاه من به عکس های خودت نگاه کنی . میمیرم برات

ببین چقدر آروم و راحت خوابیدی

خواب ویانا

و حالا کم کم شروع میکنی به ورجه وورجه و لوس بازی تو خواب و بعد میبینی که من حق دارم ساعت ها

روبروت بشینم و نگات کنم البته ناگفته نمونه که بابا سامان و بابا خسرو هم دقیقا مثل من عاشق نگاه

کردن به تو هستن

لوس بازی ویانا

لوس مامان

این هم مدل هندی

مدل هندی

مدل دست ها بالا بی حرکت

دست ها بالا

و این هم متفکرانه

خواب نوزاد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

fattaneh
25 آبان 91 15:16
ghorbunet beram chelatam mobarak mesle goli azizam honarpishe ham ke shodi to fereshteye kochuluye ma hasti.mibusamet
fattaneh
3 آذر 91 14:56
salam be azizanam neda saman viyanaye azizam khili dustetun daram mibusametun.




زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
7 آذر 91 21:04
سلام ... ماشالله خیلی ناز داره عزیز دلم
Rojina
13 آذر 91 17:22
ویانا من انقدر دلم برات تنگ شده که هر جمله ای را که مینویسم گریم میگیره دوستت دارم و بدون فراموشت نکرده ام

سلام روژینای عزیزم ما هم دلمون برات تنگ شده و از دور روی ماهتو میبوسیم
مامان آنی و ویانا کوچولو
مامان مریم
4 بهمن 91 15:47
خیلی بامزه است خوابیدنات فرشته کوچولوی خوردنی...فدای اون معصومیتت برم من..
ممنون مریم جون

ساینا
20 تیر 94 11:55
خیلی لوسی