ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

دل درد ها ی ویاناجون

1391/9/7 1:46
نویسنده : مامان آنی
673 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی ناز و قشنگم

عروسک کوچولی من از دیشب تا حالا دل درد داری و  دل پیچه ، بعضی وقت ها هم شیر بالا میاری

حالا خدارو شکر امشب خیلی بهتر شدی نمی دونم دلت سر ما خورده بود یا چون من دیروز بعد از ظهر 

چند تا آلبالو که از فریزر در آورده بودم رو خوردم تو نازنین اذیت شدی همش گریه میکردی ني ني شكلكخلاصه اینکه من و بابا سامان کلی

غصه خوردیم و آسمون خونمون حسابی ابری شده بودVariable cloudinessو هر کدوم به نوبت تو رو بغل میکردیم و

شکمت رو ماساژ میدادیم البته شربت میکسچر هم

بهت دادیم امروز تا ظهر هم من همش بغلت کردم آخه ناله میکردی و حال نداشتی و نمی دونی که به

من چی گذشت آخه اصلا طاقت دیدنت رو اینجوری وقتی گریه میکنی رو ندارم

البته خدا رو شکر الان راحت خوابیدی شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے و حالت خیلی بهتر شده من هم از فرصت استفاده

کردم و اینپست رو نوشتم

من میمیرم برات جوجو love girl 01

 

خدایا مواظب همه نی نی ها باش تا مریض نشن و ماماناشون غصه نخورن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آیلین
8 آذر 91 15:41
سلام عزیزم چقدرتونازی.خداحفظت کنه.ممنون که بهم سر زدی.بازم پیشم بیا.