ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

ویانا و زدن واکسن دو ماهگی

1391/9/26 16:24
نویسنده : مامان آنی
883 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولو ی نازم ویاناجون 

امروز با بابا خسرو ساعت 8:30 صبح رفتیم مرکز بهداشت برای زدن واکسن های 2ماهگی ني ني شكلكو

خوردن قطره فلج اطفال

وای که دیدن گریه مظلومانه تو چقدر سخته................

از مرکز بهداشت که بیرون اومدیم بابا از داروخونه برات قطره استامینوفن گرفت و من همون جا تو ماشین بهت دادم

تا ظهر گریه کردی البته یه 10 دقیقه تو بغلم بیحال می خوابیدی  و بعد شروع به گریه کردن می کردی  و

من با یخ جای واکسن ها رو برات کمپرس کردم .............. 

واکسن دو ماهگی

غروب بابا خسرو اومد پیشمون آخه تو رو خیلی خیلی دوست داره

واکسن دو ماهگی

می دونم که روز و شب سختی در پیش داریم ............   

  الهی قربونت برم خودم لحظه به لحظه کنارتم                                                              

 الان هم تو بغلم خوابیدی و من دارم تند تند برات مینویسم        

                                                         من میمیرم برات (ماماان آنی)ني ني شكلك

 

روز دوم

خدا رو شکر دیشب تب نکردی من بازهم برات کمپرس کردم و سعی کردم دمای اتاق رو خنک نگه دارم

صبح که بیدار شدی سرحال بودی این هم چند تا عکس از امروز  ..........

واکسن دو ماهگی

واکسن دو ماهگی                                                                                          ایشاله که همیشه بخندی عزیز دلم عشق منیني ني شكلك                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله پیوند
13 آذر 91 21:09
کوچولوی ناز من سلام .امشب نونی خانمی ما(روژینا)باعث شد گشتی در صفحات وبلاگت بزنم که مامان انی زیبا و با سلیقه نوشته و طراحی کرده...یادمه روزیکه شنیدیم بابا مامانت دارن جوجو دار میشن اینقدر خوشحال شدیم که حد نداشت اونروز هیچ کاری از پیش نبردم روژینا تقریبا نزدیک بابا مامانت بزرگ شد برا همین شماها رو خیلی دوست داره مخصوصا تو کوچولوی ناز وشیرینو...راستی قرار بود به من بگی عمه پیوند ولی روژینا گفت من میگم خاله انی ویانا هم بگه خاله پیوند...البته اسامی مهم نیست مهم اینه که دوستت دارم ویانا جون
:-)
محبوب کوچکم...دانه گندمم...پرستویم...
بخند بر شب بر روز بر ماه
بخند در پیچاپیچ زندگی
(که دنیا دوستت دارد)
...........................
نان را
هوا را
روشنی را
بهار را
از من بگیر
اما خندهات را هرگز
تا چشم از دنیا نبندم.
پاینده باشی کنار مامان بابای گلت
ویانا عسل
خاله پیوند

خاله پیوندجون بابت متن زیبایی که برام با محبت نوشتی یه عالمه ممنون من هم شما ها رو دوست دارم یه عالمه *:
ویانا کوچولو






Rojina
23 آذر 91 13:42
ویانا فردا میبینمت


حتما عزیز دلم فردا روی ماهت رو میبینیم
Rojina
23 آذر 91 15:49
تا فردا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسس


من و روژینا هم روی ماهت رو میبوسیم روژینای قشنگم
fattaneh
28 آذر 91 20:52
mobarake khanumi ghorbune un pahaye kuchulut beram.khoshbehale baba khosro ke toro baghal gerefteh.