ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

2 ماهگیت مبارک عروسکم

1391/9/13 19:31
نویسنده : مامان آنی
1,554 بازدید
اشتراک گذاری

 ویاناجون تولد دو ماهگیت مبارک 

دیروز 12 آذر بود  و چند تا از همکار های خوب من برای دیدنت به خونه ما اومدن و من با چای و شیرینی و یک

عصرانه کوچولو ازشون پذیرایی کردم  

قربون اون خنده شکلاتیت

2 ماهگی

این هم عکسی از میز عصرانه و کباب چوبی که مامان آنی برای مهموناش درست کرده بود 

میز عصرانه

کباب چوبی

                                                                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آراد(خاطره)
13 آذر 91 19:33
سلام..امیدوارم که حالتون خوب باشه... آراد در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده...خوشحال میشیم اگه به آدرسی که پایین براتون گذاشتیم برید و به آراد که کدش 007 هستش یه رای بدین... ممنون.. http://ninimod.niniweblog.com
بابای ملیسا
13 آذر 91 19:41
سلام . تبریک میگم به خاطر وبلاگ زیبا و قشنگتون . وبلاگ ملیسا با عکسهای محرمش منتظر شما و نظرات قشنگتون هست .


سلام به شما و ملیسای عزیز
از اینکه به وبلاگ ما سر میزنید خیلی ممنون
متاسفانه من نمی تونم وارد وبلاگ شما بشم نمی دونم چرا
ویروس کش من آدرس وبلاگ شما ویروسی اعلام میکنه و آن رو بلوکه مبکنه
Rojina
13 آذر 91 21:23
ویانا نازم اخرین عکستو دیدم خیلی بزررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررگ شدی

مرسی روژینای خوشگلم ایشاله بزودی همدیگرو می بینیم *:
بووووووووووووووووووس






مامان آراد(خاطره)
14 آذر 91 15:46
ممنون عزیزم که بهمون رای دادین...

امیدوارم برای هم دوستای خوبی باشیم

خواهش میکنم گلمX:

مامان ستایش جون
15 آذر 91 8:07
سلام دختر ناز ی دارید بهتون تبریک می گم این گل ناز تقدیم به کوچولوی ناز شمابه وبلاگ دخمل من هم سر بزنید خوشحال میشم


سلام مامان ستایش جون
ممنون از اینکه به وبلاگ ما سر زدین ولی آدرس وبلاگتون رو برامون لطفا بنویسین تا بتونیم ما هم به دیدن وبلاگ شما بیایم
کلکسیونی از ایده های نو
16 آذر 91 14:28
ویانا جون 2 ماهگیت مبارک
مامان ستایش جون
16 آذر 91 16:23
سلام آدرس گل من osyma.niniweblog
fattaneh
28 آذر 91 20:49
mobarake khoshgelam akh jun che kabab chubiye khoshgeli manam mikham.nooshe jan.


شما تشریف بیار ایران پیش ما خودم براتون درست میکنم هرچند دستپختم به پای دستپخت شما نمیرسه!!!!!!