ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

اولین کاذوی اسباب بازی برای ویانا

1391/9/18 12:29
نویسنده : مامان آنی
2,809 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب ، شب تولد شایان کوچولو بود قبل از شام با هنگامه جون به یک فروشگاه اسباب بازی رفتیم تا 

برایشایان کاذو بخریم و من بعد از اینکه یک اسباب بازی برای شایان جون انتخاب کردم چشمم به یه 

ماشین کوچولو ی موزیکال که چراغاش هم روشن میشه افتادکه توش دو تا کیتی نشسته بودن

اسباب بازی کیتی

 و با اینکه می دونستم برای سنت زوده ولی نتونستم ازش دل بکنم و اون رو 

به عنوان اولین کادوی اسباب بازی برات خریدم و امروز صبح وقتی از خواب

بیدارشدی بهت دادم 

ویانا

Bubblegum Bunnyyoyocicifairy with hearts

وقتی کادو باز شد اینجوری تعجب کردی فکر کنم با خودت گفتی این دیگه چیه که مامان آنی برام خریده

اسباب بازی کیتی

ولی بعد از اینکه برات توضیح دادم مثل اینکه خوشت اومد

اسباب بازی کیتی

ایشاله بزرگتر که شدی باهاش حسابی بازی میکنی کیتی کوچولوی مامان آنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
18 آذر 91 2:03
ممنون عزیز دلم خدا دخملی رو برات هزار ساله کنه ....
مرسی که به ما سرزدی .......


خواهش می کنم گلم
مامان هدیه
18 آذر 91 18:59
واااااااااای چه دخمل نازییییییییییییی
خدا براتون حفظش کنه

مرسی عزیزم ممنونX:

محیا.مامان دینا
19 آذر 91 11:50
مبارکه کادوت عزیزم چقدر قشنگه


مرسی محیاجون



مامان سونیا
19 آذر 91 12:42
خدا نگهدارش باشه عسل خانمی رو کادوش مبارک باشه دست مامانی خوش سلیقه درد نکنه



ممنون مامانه سونیاجون X:

باران قلنبه
22 آذر 91 18:27
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی
fattaneh
28 آذر 91 20:46
daste mamanio babai dard nakone ke inghadr barat asbab bazi mikharan to ke ye kati neshasti ey junam,
دخترونه
18 دی 91 13:53
وبت عالیه ویانا کوچولو همین طور شعرت مطمعن باش بازم میام مضاحمت میشم