ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

خبر بارداری خاله آتوسا

1391/9/27 17:04
نویسنده : مامان آنی
1,324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ویانای ملوسم 

خاله آتوسا و عمو مازیار رو که دیگه خوب میشناسی اونا از دوستای دوران  تحصیل مامان آنی و بابا سامان هستن

ما هر 4تا مون در یک دانشگاه مهندسی کامپیوتر میخوندیم و تقریبا با هم فارغ التحصیل شدیم و تقریبا نزدیک به هم ازدواج کردیم و تا الان حدود 10 سالی میشه که باهم دوستیم و با هم مسافرت های خوبی هم رفتیم و رفت و آمد های زیادی داشتیم  

دیشب خاله آتوسا تلفن کرد و تا خواست خبر بارداریشو بده مامان آنیت زودتر،

انگار که شستش خبر دار شده بود بهش گفت :آتوسا تو مامان شدیقلبقلب

 

آره عزیز دلم خاله آتوسا هم داره مامان میشه و قراره که یه نی نی ناز بیاره

تا شما دوتا هم با هم دیگه دوست بشینن

ما  هم از ته دل خوشحالیم و برای سلامتی خاله آتوسا دعا میکنیم تا یه نی نی سالم به دنیا بیاره

خاله آتوسا جون:۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

خاله آتوسا جون به نی نیت بگو زودتر بیا تا من به جای بازی با عروسک های مامان آنی با نی نی شما بازی کنمویانا

این عروسک مامان آنی ،هاپو کماره که بابا سامان براش خریده بود و من عاشق بغل کردنش هستم

ویانا

 

کشتی گرفتن با هاپوکما رو دوست دارم

ویانا

این  کیتی هم مال مامان آنی بنده خداست که هنوز سر تصاحب کردنش به توافق نرسیدیم

 

عروسک کیتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان دینا جون
20 آذر 91 13:27
سلام عزیزم.ماشالا دختر نازی داری.خدا برات نگهش داره.مرسی که به وبلاگ دخترم سر زدی با افتخار لینکتون کردم.روی گل دخترتو از طرف من ببوس.


ممنونم مامان دیناجون
شکلک وبلاگ
20 آذر 91 17:02
مرسی لینکتون کردم
سپیده
20 آذر 91 23:03
با افتخار تو پیوندهای روزانه لینک شدید.
http://koodakeman91.niniweblog.com/

افتخار از ماست




مهدیار
21 آذر 91 0:41
سلام

چه وبلاگ قشنگی داری نازنین جون

و چه اسم قشنگی و همینطور سیمای زیبایی


مامانی خوشحال میشم تبادل لینک کنیم






سلام مامان زهرای عزیز با کمال افتخار شما رو لینک کردم


مریم
21 آذر 91 11:12
سلام گلم ممنون که پیشمون اومدی .تو لینک دوستان لینکتون کردم .دخمل خوششششششگلتو ببوووس. خوشحال میشم اگه شما هم منو لینک کنید.
مریم
22 آذر 91 13:22
وای قربون دخملی خوشملم برم که فقط دو ماهشه مرسی پیشمون اومدی عزیزم . من لینکتون کردم اگه شما هم منو لینک کنی خوشحال می شم.

خدا نکنه مریم جون من هم با افتخار لینکتون کردم
خاله أتوسا
23 آذر 91 20:33
ویانا جون از تبریک شما و مامان آنی خیلی خیلی ممنونم امیدوارم من هم بعد از هشت ماه دیگه یه فرشته کوچلو مثل تو , توی زندگیم داشته باشم .


الهی آمین ما منتظر اون روز قشنگ هستیم
fattaneh
28 آذر 91 20:42
azizam ke intori arusakatuo baghal mikoni to khodet arusaki fadat besham.booooooooooooooooooooooooos


وای عمه فتانه جون مرسی بابت این همه محبت
ما دوست داریم یه عالمهههههههههههههههههههههه
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
29 آذر 91 15:37
با افتخار لینک شدی عزیزم[h

مرسی عزیزم
ستیا نفس
3 دی 91 16:50
سلام ویاناجونم چه باحال عروسکتو بغل کردی خوشحالم که دوست نازی مثل تو دارم