ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

آتلیه مامان آنی برای ویانا جون

1391/10/2 1:52
نویسنده : مامان آنی
1,472 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز غروب من برات وقت آتلیه گرفتم و وقتی بابا سامان اومد باهم به آتلیه عکاسی سلطان رفتیمو من چون از قبل هماهنگ کرده بودم که آتلیه رو برای شما گرم کنن تاچند تا عکس خوشگل بدون لباس ازت بگیرن و با اینکه جنابعالی خنده رو هست کنیم که اونجا به هزار ترفند و ادا و اطوار تونستیم کاری کنیم شما برامون لبخند بزنی و لی خوب عکس های خوشگلی شد که وقتی حاضر شدن تو وبلاگ میذارمشون

اما

مامان آنی خودش روز قبل تو خونه یه آتلیه کوچولو راه انداخته بود که چندتا از عکس هارو هم تو پست قبلی گذاشته بودم این هم بقیه :

آتلیه نوزادآتلیه کودکآتلیه کودکآتلیه کودکآتلیه کودکآتلیه کودک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باران قلنبه
23 آذر 91 11:29
خصوصی داری
خاله آتوسا
23 آذر 91 20:40
جانم! از وقتی که دیدمت بیشتر بیشتر دوست دارم نازنازی خاله.هزار تا بوس


مرسی خاله آتوساجون من هم همینطور
fattaneh
28 آذر 91 20:32
khili ziba aslan miduni khode khodeti ba un gole saresh ke khili khoshgele.
ستیا نفس
30 آذر 91 22:40
سلام ویاناجونم خوشحال میشم باهات دوست باشم شب یلدات مبارک