ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

روز های سرد بارونی

1391/10/9 17:56
نویسنده : مامان آنی
853 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ویانای عروسکی من

هنوز چند روزی از شروع دی ماه نگذشته که هوا حسابی سرد شده و اکثر روز ها بارون میباره ،شما کوچولوی ناز هم یکم سرما خوردی وصبح ها دماغ کوچولوت می گیره و من سعی میکنم با بخور آب بازش کنم تا راحت نفس بکشی 

این دو بیت هم تقدیم به عروسک حوشگلم

مثل باران چشمهایت دیدنی است

                               شهر خاموش نگاهت دیدنی ست 

زندگانی معنی لبخند توست 

                                  خنده هایت بی نهایت دیدنی ست.

این کلاه روهم چند روزی میشه که برات خریدم و در حال حاضر تنها کلاهیه که از رو سر گذاشتنش عصبانی نمیشی و دوستش داریویانای عروسکیتصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

ویانای عروسکیتصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

                                                   مامان قربونت بره عروسک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عرفان صدیقی
9 دی 91 18:02
سلام دوست خوبم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به لینک زیر تشریف ببر و بهم رای بده ( اگه میشه بهم 5 بده ... باشه ) قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
هیراد و عمه لیلاش
9 دی 91 18:41
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
بهاره مامان ونداد
11 دی 91 13:16
نینی خوشمل با اون کلاه نازت بیا پیش ما اخه تازه اپ کردیم


چشم حتما عزیزم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
12 دی 91 11:12
سلام. 10 دی ماهه
مریم
13 دی 91 12:07
سلام مامان آنی .دخترگلت خوبه ؟خدا حفظش کنه .
امیرعلی من تو مسابقه لباس زمستونی شرکت کرده خوشحال میشم بهش با کد 0020 رای بدین ممنون.


عزیزم کجا باید رای بدم؟
fattaneh
18 دی 91 17:15
azize dele ame fattaneh kolahet khili ghashange daste mamane khoshgelet dard nakone mibusamet.


khahesh mikonam ameooon ghabel shoma ro nadasht