ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

تولد 3 ماهگی ویانای کوچولو

1391/10/13 17:33
نویسنده : مامان آنی
1,051 بازدید
اشتراک گذاری

تولد 3 ماهگیت مبارک عروسکم   

 دیروز 12 دی ماه بودو من  بعداز ظهر حموم بردمت میخواستم همراه

باباسامان و خاله سیمین برات شمع روشن کنیم رویکیکی که

مامان ماهرخ شب قبلش برات خریده بود اما یکهو شما شروع کردی

به جیغ زدن و گریه کردن ،الهی قربونت برم دلت درد گرفته بودو تا

 شب خیلی سرحال نبودی برای همین ما هم فقط یه چند تا عکس 

ازت گرفتیم و گذاشتیم که استراحت کنی و حالا در مورد خصوصیات 

اخلاقی که در حال حاضر داری می خوام برات بنویسم

گل نازم معمولا از خواب  با خنده و خوشرویی بیدار میشی عروسکم

عروسکمعاشق این هستی که باهات صحبت کنیم و اونقدر با دقت گوش می دی که نگو و نپرس و حدود یک هفته ای میشهکه بادر  آوردن صدا شروع به حرف زدن میکنی و من و بابا سامان رو ساعت  

هامشغول خودت میکنی که این لحظات جزءزیباترین لحظات زندگی ماست

دیگه من و بابا سامان رو میشناسی بخصوص بابا سامان ر و ، وقتی از سر کار میاد خونه و شروع میکنه با شما سلام و علیک کردن حسابی میخندی و تحویل میگیری واما در مورد من ،وقتی از بیرون 

میام خونه تا منو میبینی بغض میکنی و بعدش هم با غصه گریه و وقتی بغلت میکنم و سفت به خودم فشارت میدم آروم میشی 

تازگی ها خندهات هم داره کم کم صدادار میشه ،من قربون اون خندهات برم  که الهی همیشه بخندی

 پستونک خوردنت هم که حسابی دیدنیه کوچولوی من

 

                 تولد 3 ماهگی 

                           تولد 3 ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ساجده
13 دی 91 17:03
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید

چشم در اولین فرصت






بهاره مامان ونداد
14 دی 91 11:50
دختری نانازی ماهگردت مبارک بیا پیشمون عکس های ونداد رو ببین


چشم حتما بهاره جون زود میایم
Aria
16 دی 91 14:12
salam neda joon,hanooz moteasefane natoonestam biam iran in joojoo khoshgelaro bebinam,kheyli delam baratoon tang shode o kheyliam moshtagham viana joono bebinam,hamishe miam inja o axa ro mibinam o lezat mibaram


سلام عزیز دلم ما هم مشتاق دیدنت هستیم و ممنون از اینکه به وبلاگ ویانا سر میزنی مواظب خودت باش و به خواهر گلت هم سلام برسون
نیم وجبی
16 دی 91 23:49
وای چه جوجوی با نمکی هستی شما ماهگردتم مبارک فکر کنم دقیقا همسن نینی ما هستی
سپیده از وبلاگ "کودک من"
17 دی 91 0:33
سلام خانمی. مدیریت می خواد به 2 نفر که هدیه فرستادند جایزه بده. امیدوارم دختر گلت برنده بشه.


مرسی از محبتت سپیده جون
متین
17 دی 91 1:00
سلام خوبی نی نی ات خوبه مرسی که من ولینک کردی منم لینکت کردم از این به بعدبیشتربهت سر میزنم خیلی خوشبختم ممنون که قبول کردی


ماهم از دوستی با متین جون و مامان نازش خوشحالیم
نیم وجبی
17 دی 91 12:33
عزیزم منم شمارو لینک کردم
نیم وجبی
17 دی 91 12:36
عزیزم خصوصی داری


محیامامان دینا
18 دی 91 14:40
سلام خانم کوچولو ماهگردت مبارک.


مرسی محیاجون
متین
18 دی 91 16:37
عزیزم خیلی خیلی تبریک می گم ایشالا خدا حفظش کنه


مرسی گلم
fattaneh
18 دی 91 17:12
ghorbunet beram 3mahegit mobarak omidwaram ke hamishe bekhandi wa hichwaght delet dard nagire golam.


مرسی عمه فتانه جون





سپیده از وبلاگ "کودک من"
19 دی 91 9:24
سلام. لطفا لینک مسابقه رو تو وبلاگتون بزارید تا بعد از اتمام مسابقه از هدیه ویژه وبلاگ "کودک من" بهره مند شوید.
مائده(ني ني بوس)
20 دی 91 19:59
وياناي خوشگل تولد ٣ماهگيت مبارك ايشالا هميشه پيش ماماني و باباييت خوب و خوش باشي
ممنون مائده جون




مامان کیان کوچولو
28 دی 91 20:18
مبارک باشه خاله جونی