ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

بارش اولین برف در زندگی ویاناجونم

1391/10/26 16:34
نویسنده : مامان آنی
680 بازدید
اشتراک گذاری

                                                            ویانای عروسکم اولین برف زندگیت مبارک

امروز سه شنبه 26 دی ماه 1391

بابا سامان از ساعت 9 چندین بار از بیرون با من تماس گرفت چون یک دستگاه بخورگرم دیشب برات خریده بودیم که روشن نشد و رفته بود که اون رو عوض کنه آخه دماغ کوچولوت صبح ها میگیره و اذیتت می کنه و وقتی فهمید که شما هم بیدار شدی به من گفت راستی می دون داره برف میاد آخه من هنوز فرصت نکرده بودم که پرده ها رو کنار بزنم و وقتی رفتم پشت پنجره از دیدن برف خیلی خوشحال شدم و تند تند کلاه بافتنی رو سرت کردم و توی پتو پیچیدمت و  و دوربین رو برداشتم وبردمت تو بالکنو یک دستی ازت عکس گرفتم تا از اولین روز برفیت عکس داشته باشی

 روز های برفی

      بارش برف

 

       بارش برف                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

fattaneh
26 دی 91 11:30
khili ghashango ziba afarin ke be dokhmale kuchulut az hala nemathaye khadawand ra behesh neshun midi khili kare ghashango zibai bud har dotatuno mibusam.
ممنون عمه فتانه جون که به هرکاری اینقدر زیبا نگاه میکنی

مامان سونیا
26 دی 91 12:16
دست مامانی درد نکنه که اولین برف زندگیت رو با عکس و پست توی وبلاگت جاودانه کرده انشاالله بعدها این عکسها و پست ها رو ببینی و لذت ببری عزیم
ممنون مامان سونیا جون

متین من
27 دی 91 11:41
چه خوب عزیزم لذت ببر اونجا برف میاد اینجا یعنی شیراز تا الان برف نیومده متین من تا الان اولین برف ندیده به جاش بنیتا عزیزم لذت ببره جای متین خالی

وای من عاشق شیرازم

متین من
27 دی 91 11:42
ببخشید به جای ویانا گل بنیتا تایپ کردم از بس که این متین تو بغلم اذیت می کنه نمیذاره تایپ کنم نمیدونی که دوستت چقدر بازیگوشه که شرمنده ویانا عزیزم
خواهش میکنم عزیزم من هم خیلی وقت ها این مشکل رو دارم

محیامامان دینا
27 دی 91 15:09
واییییی سردت نشه کوچولو ناز
چشم مواظبم مامان محیاجون

مامان طاها
28 دی 91 12:23
واااااااااااااااای نانازی چقدر نازی
مرسی عزیزم

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
28 دی 91 16:54
عزیزدلم امیدوارم بختت مثل همین اولین برف زندگیت سپــــــــــــــید باشه ...
ممنون گلم از کامنت ...
خواهش میکنم

بهاره مامان ونداد
28 دی 91 17:44
امیدوارم زودتر بزرگ شی تا خودت برف بازی کنی ما اپیمممممممممممممممم
مرسی بهاره جون

مامان کیان کوچولو
28 دی 91 20:15
ای جانم مامان آنی مهربون سلام ..
من از وب سارینا جون اومدم به وبتوون ..
من عاشق اسم نی نی تون هستم .. و البته خودشاااااااا
آخه دوس داشتم اگه نی نی م دخمل شد منم بذارم ویانا ...
اما الان مامان کیانم
دوس دارم این جوجوی خوشمل با جوجه ی من دوست بشه ....
دوست داشتی بهمون سر بزن عزیز دلم ...
سلام عزیزم خیلی ممنون از این همه لطف و اختیار داری خوشحال میشم اسم دختر آیندت ویانا باشه

مامان کیان کوچولو
28 دی 91 20:22
چشام ترکید
همه ی وبتونو خوندم ...
من که لینکتوون کردم
الهی ممنون از محبتت من هم با افتخار لینکتون کردم

نیم وجبی
29 دی 91 18:25
واییی خوش به حالتووون
X:

مامان ایسان
30 دی 91 13:58
سلما نخوری عزیزم
اولین برفه زندگیت هم مبارک باشه
مرسی مامان آیسان جون

نگاری
2 بهمن 91 0:10
اخی این عکس اخریه رو خیلی دوست دارم
نازی
X: