ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

شیوه های تقویت هوش نوزادان(اولین کتاب ویانا)

1392/6/4 14:24
نویسنده : مامان آنی
1,067 بازدید
اشتراک گذاری

شیوه های تقویت هوش نوزادو

ویانای گلم این کتاب ،اولین کتاب آموزشی هستش که من قبل از به دنیا اومدنت برات خریده بودم و از همون هفته ای که وارد 3 ماهگی شدی شروع کردم باهات کار کردن و خدارو شکر شما هم حسابی به صفحاتش توجه میکنی.

این کتاب ها براساس توجه نوزادان به رنگ و اشکال هندسی طراحی شده و به نظر من که خیلی جالبن 

اگه مامان های گل ، شماهم کتاب های مناسبی برای سن 3 تا 6 ماهگی سراغ دارن ممنون میشم برام کامنت بذارین

من قربون اون با دقت نگاه کردنت عسلکمتقویت هوش نوزاد

 

کتاب تقویت هوش نوزادان

تقویت هوش نوزاد

البته یه DVDآموزشی  هم برات خریدم که تو پست بعدی مینویسم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نیم وجبی
29 دی 91 18:26
عزیزم چه قشنگ با دقت نگاه میکنهه
X:


مامان ایسان
30 دی 91 13:57
خانمی چقده کتابت قشنگه
میشه بگید محتوایه کتابتون چیه شما خانم دکتر بعد از این هستید در اینده انشاالله
مامانی کار خوبی کردید براش این کتاب رو خریدید فقط مواظب باش لبه هایه کتاب دستایه کوچولوشو نبره خیلی لبه هایه این کتابها تیزه بچه ها هم تو این سن تند تند دستاسشون رو تکون میدن خطرناکه
چشم مامان آیسان مواظبش میشم

مامان طاها
30 دی 91 18:58
ا طاها هم داره
خیلی خوبن خاله جون
طاها رفته سری بعدش
چقدر خوب پس شما هم موافقین

سپیده از وبلاگ "کودک من"
1 بهمن 91 1:59
با سلام. این پست به "کودک من" اختصاص نداره به بزرگترهای "کودک من" اختصاص داره منتظر حضور سبزتان هستم. http://koodakeman91.niniweblog.com/
نگاری
2 بهمن 91 0:08
سلام مامانی
می دونی من و ویانا هم ماهی هستیم فقط یه روز با هم فرق داریم

X:

fattaneh
12 بهمن 91 16:39
azizam ghorbune un cheshat beram ke intori ba deghat negah mikoni.sad dar sad mesle mama ani bahushi golam.delam barat zaf raft .mibusamet nazaninam.


مریم
23 بهمن 91 19:03
آخیی. یسنای ما هم مثله تو عروسکم این کتابو میخونه. دختر زرنگه باشین گلای خوشگلم.


مامان علیرضا
16 اردیبهشت 93 16:51
عزیزم من خیلی خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم.منم دوست دارم فرزند باهوشی داشته باشم.بهخاطر همین از راهنماییهاتون استفاده میکنم. منم از نوزادی تمام اتاق علیرضا رو با حروف انگلیسی و معاملات ریاضی پر کردم.مطمئنن دیدن تاثیر داره.