ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

چند روز مهمونی خونه پدری

1391/11/9 16:01
نویسنده : مامان آنی
965 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ویانای گلم و همه دوستان عزیزم

چند روز بود که بابا سامان برای خرید سنگ برای نمای ساختمونی که داره میسازه به اصفهان رفته بود و من وشما هم برای اینکه تنها نمونیم به خونه پدری(بابا خسرو)رفتیم و به شما حسابی خوش گذشت چون همه نازت رو خیلی خیلی میکشن 

البته چون یکم با عجله رفتنمون اتفاق افتاد من قیچی کوتاه کردن ناخن هات رو نبرده بودم و از اونجایی که ناخن های شما هم خیلی زود بلن میشه یه روز صبح که بلند شدیم دیدم رور دماخ کوم چولوت خط انداختی این هم عکسش

ویانا

این یکی هم نمای نزدیک تر

ویانا

یکی دیگه از شیطونی هات دست تو دهن کردن بود که از یه طرف ما پستونک تو دهنت می کردیم و تو وروجک از طرف دیگه دست تو دهن تا اینکه یه روز صبح که هوا خوب بود و تورو جلوی پنجره باز گذاشته بودم تا آفتاب بخوری با پتو قنداقت کردم

ویانا

قنداق کردن ویانا  

اما خوب جنابعالی که دست بردار نبودی و وقت و بی وقت این کار رو انجام می دی و اولش مشتت رو می کنی تو دهنت و بعد انگشتات رو تو دهنت باز میکنیو انگشتات میره تو حلقت و انوقت حالت تهوع بهت دست می ده، غروب که شد من و پدری برای جلوگیری یه تصمیم دیگه گرفتیم و دستت رو کردیم تو شلوارت و شما هم که انگار خوشت اومده بودکلی سه تایی خندیدیم

ویانا

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مریم
9 بهمن 91 15:42
چه بامزه قربونش برم خودشم میخنده...
پرهام
9 بهمن 91 19:47
علیرضا
10 بهمن 91 12:00
آپلود رایگان و دائمی عکس فیلم و صدا با فرمت های مختلف در نانو فایل. پسوندهای flv ،mp4 ،mp3 ،swf ،css و تمامی تصاویر، لینک مستقیم می باشند. WWW.NANOFILE.IR جهت دسترسی سریع میتوانید کد زیر رو در وبلاگ یا سایتتون قرار بدید. کد لوگو:
نگاری
11 بهمن 91 0:15
اخی ویانا دستات کو؟؟؟؟
fattaneh
12 بهمن 91 16:30
ey janam man nemidunam ke chera maman ani nemizare to date khoshmazato bokhori wa dastaye toro gozashtan tuye shalwaret wa zendanit kardan bemiram age unja budam yawashaki mizashtam ke angoshteto bokhori.ghorbunet beram azizam.


مامان کیان کوچولو
16 بهمن 91 13:25
چقدر این مامان و بابا هامو ن گلن به خدااااااااااا
واقعا همینطوره عزیزم

Rojina
25 بهمن 91 18:25
maloom to vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrojak to khaneh chekar mekoni سلام روژیناجون من الان روی پای مامان آنی دراز کشیدم و با جغجغم بازی میکنم و صورت گلت رو یه عالمه