ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

این روز های زیبای با تو بودن

1391/11/22 3:00
نویسنده : مامان آنی
1,084 بازدید
اشتراک گذاری

 این روز ها ی زمستونی تو خونه ما بهاره 

 

 

می دونی ویانای عروسکی من

ابن روز ها شیطون تر شدی و حسابی بازیگوش 

این روز ها تو جی پارک یا همون(GYMINI) حسابی مشغول میشی

و عروسک هایی که بهش آویزونه  رو با دست میگیری

ویانای عروسکی مامان آنی

ویانای عروسکی مامان آنی 

این روزها من و بابا سامان رو بهتر میشناسی و در واقع بهانه من رو بیشتر میگیری و پیش پدری و مامانی مثل سابق آروم نمیمونی و بی قراری می کنی 

این روز ها کنجکاوتر به اطرافت نگاه میکنی 

این روزها با خنده های شیرینت از ورود بابا سامان به خونه استقبال میکنی و خستگی رو از تنش در میاری

собакасобакасобакасобакасобакасобакасобакасобакасобакасобакасобакасобакаویانای ناز

собакасобакасобакасобакасобакасобакасобакасобакасобакасобакасобакасобака

ویانای ناز

این روز ها بیشتر از همیشه منتظر فرصت هستی تا یواشکی انگشت یا در واقع مشت بخوری و من هم تامتوجه میشم دستت رو در میارم از دهنت و از رو ناچاری پستونک رو میذارم دهنت

ویانای نازویانای نازویانای نازویانای ناز

این روز ها من برات یه عالمه شعر میخونم و تو گوش میدی و میخندی

بخصوص برای شعر های عمو زنجیر باف و یه توپ دارم قلقلیه و عروسک قشنگ من قرمز پوشیده...................

заяцзаяцзаяцзаяцзаяцзаяцзаяцзаяцзаяцзаяц

ویانای زیبای من

заяцзаяцзаяцзаяцзаяцзаяцзаяцзаяцзаяц

ویانای عروسکی مامان آنی

این روز ها با صداهایی که ازخودت در میاری با من و بابا سامان حرف میزنی

ویانای من

این روزهادیگه نمیشه  بدون تو نفس کشید

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نگاری
11 بهمن 91 0:17
و این روزها چه روزهای قشنگی هستن
کلی بوس


مامان ستیانفس
11 بهمن 91 22:05
ای جووووووووووووووووونم
ویاناجونم ماشاالله بزرگتر شدی شیرینتر شدی



مرجان مامان آران
12 بهمن 91 3:39
ویانای خوشگلمممممممم عروسکم چقدر تو نازییی ماشالاااا بوسسسسسسسسسسسس


مامان طاها
12 بهمن 91 12:25
عزیییییییییییییزم


مامان مارال دون
12 بهمن 91 12:54
ناز گلت یواش یواش خودش و اطرافشو به شناختن شروع کرده.
برا همینه که دست میکنه تو دهنش چون حس چشاییش بهتر از اون یکی حساش کار میکنه . حالا دست و مشتشو میخوره یه مدت کوچولوی دیگه هر چی بدی دستش اونم با زبونش امتحان میکنه . ناز گلت یعنی داره بزرگ میشه پس جلوشو نگیر.
اینا یه مدت کوتاه تا 6 ماهگینا بعدش خودش ترک میکنه.
دخملتو بوس بوس [h]ممنون از توضیحات قشنگت مامان مارال جون
fattaneh
12 بهمن 91 16:25
salam be ruye mahet vianaye golam azizam ruz be ruz zibataro banamaktar mishi ame fattaneh lahzeshomari mikone ke toro bebine azizam aksat yeki az yeki ghashangtare gorbune un muhat beram ke gole sar behesh miyad.viyanaye golam har kodum az aksato negah mikonam mano mibare be gozashte chon khili shabihe maman ani hasti golam .az rahe dur surate mesle goletro mibusam to ham maman ani wa baba samano az tarafe man bebus.khili dusetun daram har se taye shoma tuye ghalbam hastin.

ما هم شما رو خیلی خیلی دوست داریم عمه فتانه جون
مامان ایسان
14 بهمن 91 17:26
قربونه اون حرف زدنت


مامان کیان کوچولو
16 بهمن 91 13:24
وااااااااااااای یازی کردنشووووو
تل شووووووووووووووو
خوشتیییییپپپپ
مرسی از این همه لطف

هما
22 بهمن 91 19:25
ماشالله
مریم
23 بهمن 91 18:55
عزییییییییییییییییزم.


بابا بزرگ و مامان بزرگ
21 اسفند 91 18:16
ویانای عزیز: آمدن عید مبارک بادت نوۀ دلبندما: نوروز 1392 برخلاف سالهای پیشین برایمان جلوۀ خاصی از نشاط و شادی دربر خواهد داشت. خدای مهربان را شکرگزاریم که نعمت وجود نازنینت را بما هدیه داده است. پدربزرگ و مامان بزرگ
عمو پیمان
21 اسفند 91 18:21
ویانای قشنگ من: در آستانه فرارسیدن سال نو برایت آرزوی سلامتی و شادابی دارم. از اینکه امسال تو را در جمع خود می بینیم خیلی خوشحالیم. انشاء الله قدم مبارکت در سالی که از راه می رسد و همچنین سالهای بعد برای همۀ ما موجبات سعادت و شادمانی را فراهم نماید. عمو پیمان- 1392