ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

دعوت به مسابقه

1391/11/24 16:03
نویسنده : مامان آنی
922 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم این مسابقه داستانش چیه و کجا میخواد تموم شه

ولی خوب منم دعوت شدم بهش

فقط می دونم این یه مسابقه وبلاگی که باید توش توضیح بدیم

چرا وبلاگمونو دوست داریم

 

و من از طرف دو تا از دوستای نازنینم ، نگاری جون مامان آینده و مامان ستیای نفس  و نازدعوت شدم

تنها شرط مسابقه هم دعوت کردن 3 تا از دوستامونه

 

من هم مامان آواجون هنرمند
هماجون مامان آینده
و مامان ملیکاجون رو دعوت میکنم
و حالا
.
.
من وبلاگم رو دوست دارم چون از وقتی که هنوز نمی دونستم جوجوی کوچولوم دختره یا پسر ه شروع به نوشتن احساسم کردم 
نه بذاریم از اول اول شروع کنم از اون  موقعی که من شدم دختر بابا فریبرز 
بابا فریبرز یه بابای بی نظیر بود که خیلی زود از پیش  ما رفت پیش خدا ،ولی عشق و علاقه اش رو برای ما بچه ها جاویدان گذاشت 
من وقتی عکس های کودکیم رو نگاه میکنم یاد حرف ها ی بابام میفتم که با چه عشق و علا قه ای از خصوصیات اخلاقیم میگفت و اینکه در زمان گرفتن اون عکس من داشتم چیکار میکردم اون چه طور عاشقانه حرکات منو نگاه میکرده
و من الان هم وقتی به آلبوم عکس کودکیم نگاه میکنم با به یاد آوردن صحبت های اون سعی میکنم از دریچه چشم اون به عکس ها نگاه کنم  و عشق اون رو با تمام وجودم حس میکنم 
.
.
 
این وبلاگ رو دوست دارم چون ایمان دارم زمانی که ویانای قشنگم  بزرگ می شه و به این وبلاگ نگاه میکنه چه من باشم و چه نباشم می تونه به عمق عشق و علاقه من پی ببره و اون رو حس کنه
همونطور که از وقتی خدا اون رو تو دلم گذاشت من حسش کردم و لحظه به لحظه بزرگ شدنش رو با تمام وجودم لمس کردم و حالا در کنار همسر خوبم با نفس های اون نفس 
میکشمبا خنده های اون میخندم و با گریه هاش گریه میکنم
این وبلاگ رو دوست دارم چون صادقانه دوست های خوب و نازنینی پیدا کردم از شمال ایران تا جنوب ایران که می تونم با هاشون تبادل تجربه کنم و هم احساس بشم  با شاد شدنشون شاد باشم و از ناراحتی شون دلم غصه دار میشه 
  
این وبلاگ رو دوست دارم چون داره قشنگترین  و زیباتری لحظات و روزهای  زندگی من و باباسامان و ویانای قشنگم رو در خودش حفظ میکنهdivider-002.gif
این هم عکس کوچولویی مامان آنی 
مامان آنیdivider-002.gif
و این هم عکی بابا فریبرز عزیز  و مامان آنی کوچولو
 
بابا فریبرز
 
بابا فریبرز خوبم هنوز هم عاشقتم و توی دلم و تو تمام لحظه هام برای همیشه جاودانه ای
totalgifs.com flores-pequenas gif gif flower-shine.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

قالبهای مادام بوفی
24 بهمن 91 16:30






مامان مریم
24 بهمن 91 17:00
قشنگ بود ..مخصوصا عکسای کوچیکیت...خدا رحمت کنه بابا رو..
مامان آوا
24 بهمن 91 17:22
سلام دوست خوبم خیلی لطف کردین
منو آوا دوست داریم
ماهم شما رو دوست داریم

زهره
24 بهمن 91 18:32
عزیزم من لینکتون کردم منولینک نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با کمال میل عزیزم باعث افتخاره

هما
24 بهمن 91 23:00
دوست عزيزم بابت دعوتت ممنون.
عزيزم از خداي مهربون مي خوام روح پدر نازنينت رو قرين رحمت كنه و مطمئن باش علاوه بر ويانا و خودتون بابا فريبرز هم اينا رو مي بينه و مي خونه .........و ذوق مي كنه و شاد مي شه.......
منم پدرمو سال پيش از دست دادم .هنوز باورم نيست يه ساله بابامو نديدم ..........
از ابراز محبتت ممنونم هماجون خدا بابای شما رو هم رحمت کنه.....

نگاری
24 بهمن 91 23:33
مامان انی هم تو بچه گی خوشگل بودها
خدا بابا فریبرز و بیامرزه
ممنونم نگاری جون

مامان مانی مسافر کوچولو
25 بهمن 91 9:23
خدا پدرتون رحمت کنه حتما به داشتن دختری مثل شما افتخار میکنه خدا عزیزانتون واستون نگه داره وهمیشه شاد باشید وبهترین لحظاتتون توی این وب بنویسید
خیلی ممنون عزیزم

مامان طاها
25 بهمن 91 9:52
الهی چقدر نازی تو.
خدا نگهدارش باشه اسفند و صدقه یادتون نره.
چشم مامان طاهاجون

ملیکا
25 بهمن 91 12:56
سلام گلم ممنون از بابت دعوتت
خوشحال شدم عزیزم
و خیلی ناراحت از فوت بابا فریبرز
می دونم خیلی سخته واست بهترین ها رو از خدا می خوام
منم مامان ندارم وقتی دختر قشنگم به دنیا اومد مامانم رفت پیش خدا مثل بابا فریبرز
واسم وحشت ناک بود اوایل از وجود ملیکا ...
می اومد اما حالا کنار اومدم
تقدیر یه چیزه دیگه است
خواهش میکنم ملیکاجون خدا مادر نازنین شما رو هم رحمت کنه};-




auntie peyvand
25 بهمن 91 18:15
khoda baba fariborz va hameye babahaye khoobo biamorze...rooheshoon shad...kheily az nahve ebraze ehsaset lezzat bordam mesle hamishe ghashang , sade va sadeghane booddooset daraaaam

خیلی ممنون آنتی پیوندجون خدا بابای نازنین شما روهم براتون حفظ کنه مرسی که به ما سر میزنی

مامان ایسان
2 اسفند 91 8:45
قالب نو هم مبارک ساده وشیک
fattaneh
4 اسفند 91 13:15
ای وای عزیز دلم الهی برات بمیرم خیلی زود بود رفتی ودل ما رو سوزوندی هنوز باورم نمیشه که یک همجین گلی را از دست دادم.روحش شاد دلم میخواد الان با این بغض وگریه فریاد یزنم بگم فریبرزم خوشگلام دوست دارم .ببخشید عزیزم نمیخوام باور کنم که از دست دادمش منو ببخش .در ضمن گفتم که ویانا خیلی شبیه خودته.خیلی کار قشنگی بود دوست دارم.