ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

رامسر و اولین سرسره بازی ویاناجونم

1391/12/7 14:36
نویسنده : مامان آنی
1,842 بازدید
اشتراک گذاری


سلام جوجوی نازم

راستش یه هفته ای میشه که در گیر قالب وبلاگت هستم برای همین هم تو گذاشتن پست جدید یکم تاخیر افتاد

جمعه4 اسفند

هوا خیلی خوب  و آفتابی بودو ما تصمیم گرفتیم خانوادگی بریم رامسر ،ناهار تو راه در رستوران عمو یعقوب خوردیم و بعد رفتیم مجتمع تفریحی رامسر

 

این عکس تو ماشینه که از همون اول جنابعالی روی پای مامانی راحت لم داده بودی

ویانا ی ناز من

 

بقیه ماجرا ها رو هم در ادامه مطلب گذاشتم

132.gif

اینجا هم تو یه رستوران به اسم عمو یعقوب که ما ناهار خوردیم و جدیدا هم شما عادت کردی که روی میز رستوران ها برات رختخواب پهن کنیم تا اجازه بدی ما با آرامش غذامونو  بخوریم

ویانا ی گل من

بعد از ناهار هم وقتی اومدیم بشینیم تو ماشین فهمیدیم که حسابی خراب کاری کردی و مجبور شدیم تو ماشین تند تند شمارو تمیز کنیم و خدایی هم تو تمام مراحل مسافرت خسابی خوش اخلاقی(البته همه میگن این یکی رو به خودم رفتی مخصوصا که مامانی هم تائید داره)

 تعویض پوشک نوزاد

بعد از ناهار هم رفتیم مجتمع تفریحی رامسر البته دیگه هوا سرد شده بود و من مجبور شدم حسابی لباس تنت کتم و شما رو برای اولین بار سوار سرسره کردم که معلوم بود خوشت اومده 

سرسره بازی

سره سره بازی ویانا

باغ پرندگان

البته چون هوا سرد بود اکثر پرنده ها علاوه بر اینکه تو قفس بودن ، اونها رو داخل کلبه های چوبی گذاشته بودن تا از سرما مریض نشن اینجا هم قفس طوطی های خوشگل بود

 

باغ پرندگان

باغ پرندگان

و بعد از اون جا هم یه سر به فروشگاه ایران کتان زدیم و برگشتیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

نگاری
7 اسفند 91 13:53
جونم فسقلی انی جونم همیشه به گردش عزیزم
بهاره مامان ونداد
7 اسفند 91 17:17
ای جون اخه تو که خیلی کوچولویی برای سرسره بازی
مــآمــآنــے
7 اسفند 91 18:41
اره خیلی وقته نیومده بودی.... مرسی عزیزم خصوصی داری
هما
7 اسفند 91 20:26
ایشالله خوش باشین همیشه.چه جالبه آهنگ وبتو دوست داشتم خیلی. راستی قالب جدید هم مبارک قشنگه.
مرجان مامان آران
7 اسفند 91 22:18
عزیزممممممممممم خوش باشید همیشه کوچولوی خوشگلو نگاه کن رو سرسره قالب جدیدتون مبارک عزیزم
پرهام
7 اسفند 91 22:27
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 23:48
همیشه به گردش. سرسره؟؟ یکم زود نیست؟؟؟
مرجان مامان آران
8 اسفند 91 9:25
ااا من نظر دادم نظرم کو مامانی گذاشتم خصوصی
مامان مارال دون
8 اسفند 91 11:07
ما هم چشمون به راه بود که نبودین. انشاالله همیشه به شادی و سلامتی .
مامان و بابای ایلیا
8 اسفند 91 11:31
سلام مامان ویانا جون.قالب جدید مبارک باشه خیلی قشنگه.ایشالله همیشه کلی خوش بگذره بهتون و همیشه به گردش باشید با دختر گل و خوشگلت
مامان مانی مسافر کوچولو
8 اسفند 91 13:54
,وبتون خودتون طراحی کردید؟
مامان ستیانفس
8 اسفند 91 14:29
ویاناجونم ان شاالله همیشه به گردش عزیزم نازنین خوش خنده از این راه دور صورت ماهت رو میبوسم
لیلا مامان پرنیا
8 اسفند 91 14:44
همیشه به گردش خانمیقالب جدید هم خیلی قشنگه مبارکه
مامان کنجد
8 اسفند 91 14:55
سلام مامان با سلیقه میشه راهنمایی کنید چطور این قالبو درست کردین اگه ممکنه تو نظرات وبم بهم بگین
مامان آوا
8 اسفند 91 19:39
آفرین به دختر خوب که حواسش به مامانش هست و زیاد اذیتش نمیکنه
Rojina
9 اسفند 91 19:18
الهی فدات بشم فندق کوچولو من عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان ملیکا کوچولو
10 اسفند 91 22:18
سلام نازگلم. به وبلاگ ملیکای من بیا. منم لینکت کردم.
نسرین خاله اسما
10 اسفند 91 22:34
همیشه به سفر انشالله عزیز دلم
پرهام
11 اسفند 91 23:55
قالب تازه هم مبارکه بسلامتی واسه عید نو نوارشدین
fattaneh
4 فروردین 92 14:44
وای .ای بدون من رفتی رامسر اره کوچولو.قربونت برم خیلی دوست دارم.