ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

ویانا دخمل لووووووووووس من

1392/8/7 17:51
نویسنده : مامان آنی
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سه شنبه 7 آبان

سلام ویانای کوچول موچول من

ماشاله این روز ها هم لحظه به لحظه بزرگتر و شیرین تر و شیطون تر میشی و هم بی نهایت خودت رو برامون لووووووس میکنی

راستش دیگه اصلا وقت نمی کنم زیاد تو اینترنت بیام و برات بنویسم بعضی وقت ها واقعا دلم برای دوست های نی نی وبلاگی تنگ میشه اما خوب چه کنم که شما از وقتی که من از سر کار میام مثل کوآلا به من چسبیدی و یه لحظه رهام نمی کنی

امروز صبح هم وقت رو غنیمت شمردم و تند تند دارم برات مینویسم

بچه های بامزه ویانا

عکس یه بچه بامزه ویانا

عکس یه بچه بامزه ویانا

عکس یه بچه بامزه ویانا

عکس یه بچه بامزه ویانا

عکس یه بچه بامزه ویانا

عکس یه بچه بامزه ویانا

عکس یه بچه بامزه ویانا

 

عکس یه بچه بامزه ویانا

 

عکس یه بچه بامزه ویانا

عکس یه بچه بامزه ویانا

 

 

عکس یه بچه بامزه ویانا

عکس یه بچه بامزه ویانا

عکس یه بچه بامزه ویانا

بقیه عکس ها رو هم در ادامه مطلب گذاشتم.............

عکس یه بچه بامزه ویانا

عکس یه بچه بامزه ویانا

عکس یه بچه بامزه ویانا

عکس یه بچه بامزه ویانا

عکس یه بچه بامزه ویانا

عکس یه بچه بامزه ویانا

عکس یه بچه بامزه ویانا

عکس یه بچه بامزه ویانا

عکس یه بچه بامزه ویانا

عکس یه بچه بامزه ویانا

عکس یه بچه بامزه ویانا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

ماهک ومهفام
7 آبان 92 16:10
دخمل لوس وننر قربون اون خندهای شیرینت بشم ُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُ
مرجان مامان آران و باران
7 آبان 92 21:16
اخی عزیزمممممممممممممممممم نازی
مامان شايان
8 آبان 92 12:26
اي جاااااااان فداي تيپ خوشكلت. بوووووووووس
الی
8 آبان 92 18:22
الهـــــــــــــــــــــــــــــی
fariba
9 آبان 92 0:47
پیامی میزنم اینک برایت / به جبران پیام های زیادت از آن بابت پیامی می فرستم / بدانی بنده هم هستم بیادت !
مامان ایلیا
9 آبان 92 13:12
واااای خاله الاهی قربونت بره که انقدر خوشمزه شدی عزیزکم
ARGHAVAN
9 آبان 92 15:41
slm jooojooooooooo slm omre man man daram az dorit degh mikonam ke biya pisham digeeeeeee.to booos kardan yad gerefti????rasti neda joon on kamar band male ma nist....biyan pisham midonamnam sare kar mirin vali 1roooz biyayn dige man ghalbamo bebinam...ghorbone dandonash berammmmm..................booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosssssssssssssssssssbe rooooooooye mahettttttttttttttttttt
شيرين مامان شادلين
9 آبان 92 15:56
عسلييييييييييييي دالي موشه بازي ميكني فدات شم نازم
maria
9 آبان 92 20:14
جوجو جونی حسابی شیطون شده عاشق شیطنتاتم جوجو اگه یه روز نبینمت دلم واست یه ذره میشه. یکی از کلمه های خنده داری که میگی (پیف پیف) بعدش خودش میخندی.اسم سرسره بازی که میاد گل از گلت میشکفه.عاشقتمممممم وروجک بازیگوش
وریا
11 آبان 92 15:47
سلام اسم بچه منم ویاناست می خوام یه مجموعه تشکیل بدیم اعضاش همه یه جورایی با ویانا مربوط باشن سایت قشنگی داری تبریک می گم من شما و همه سایتهای مرتبط با ویانا را لینک می کنم شما هم من وسایر اعضا را لینک کنید http://madinehkhanom.blogsky.com/
خاله مرجان
11 آبان 92 18:23
جوجوی شیطون خاله سلام دوست دارم
مهسا مامان نورا
12 آبان 92 0:07
الهی خاله فداشه الهیییییییییییییییییییکیتی من
مامان گلشيد
12 آبان 92 9:32
واي واي واي چه جيگريه با اون لباساي خوشگلش خاله جون به وبلاگ گلشيد منم يه سري بزن با هم دوست بشيم
صـبــا خاله ی آیـــســـا
12 آبان 92 19:48
وووووووووووووووووویی میخولمتا خوشملم لباست خیلی بهت میاد
مامان رز
13 آبان 92 13:38
عزیزم چقدر شما ملوسی خانم ، خانمیه لوس چقدر بامزه شیطنت میکنی
مامان رز
13 آبان 92 13:40
آنی جون یه سوال ویانا جون رو کجا میذاری وقتی میری سرکار ؟ چون من هم شاغلم
مامان آیلین
15 آبان 92 14:31
چه لباسای نازی چه جیگری شدی عکساتم عالی بود خاله جونم
مامان مریم
15 آبان 92 18:45
چشاشو نیگا بوووووووووس
نگاری
27 آبان 92 20:18
اخییی خوشگل من وروجک تو دل برو