ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

شیرین کاری های دخمل ناز من

1392/11/6 8:31
نویسنده : مامان آنی
1,576 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه 6 بهمن 1392

ویاناجون عروسک کوچولوی من ،قند و عسل ،شیرین زبون ،ناز و ملوس

می خوام بگم :میمییییییییییییییییییییییییییییییرم برات

عاشق این هستی که وسایل من رو بردای  . وقتی من میگم این مال منه شما با خنده میگی  :من (یعنی مال من )

اینجا هم کلیپس من رو برداشتی و گفتی بذارم رو موهات و بعدش رفتی جلوی آینه

ویانا یه کوچولوی خوشگل

ویانا یه کوچولوی خوشگل

عاشق عینک زدنی ولی موقع گذاشتن عینک اینقدر ورجه ورو جه میکنی که نمیذاری یه عکس درست و حسابی ازت بگیرم

ویانا یه کوچولوی خوشگل

 

ویانا یه کوچولوی خوشگل

ویانا یه کوچولوی خوشگل

ویانا یه کوچولوی خوشگل

ویانا یه کوچولوی خوشگل

ویانا یه کوچولوی خوشگل

ویاانای کوچولوی من در حال حرف زدن با موبایل که بهش میگه :ادَ ادَ

ویانا یه کوچولوی خوشگل

ویانا یه کوچولوی خوشگل

عاشق خوردن گوجه فرنگی خام هستی البته جدیدا یکم به خامش حساسیت پیدا کردی و گونه هات دون دون های قرمز میزنه و فقط باید پختش رو بخوری

ویانا یه کوچولوی خوشگل

ویانا یه کوچولوی خوشگل

ویانا یه کوچولوی خوشگل

یه مدت کارت این شده بود که پتو مسافرتی میدیدی بابا سامان رو مجبور میکردی تورو توش این مدلی بنشونه و تو خونه بگردونه....

ویانا یه کوچولوی خوشگل

ویانا یه کوچولوی خوشگل

این هم اون اسپیکری هستش که شب ها آهنگهایی رو که دوست داری و تو فلش برات ریختم پخش میکنه و چون موفق شدی آنتنش رو در بیاری داری کلی ذوق میکنی

ویانا یه کوچولوی خوشگل

ویانا یه کوچولوی خوشگل

این روزها هم که همش بالای هرچی میز و صندلی هستش میری و من هم همش نگران و دلواپس که نیفتی

البته باید بگم خداروشکر خودت هم بچه محتاطی هستی و معمولا تا گوشه های میز میری ولی خیلی حواست جمعه که نیفتی و همش پشتت رو نگاه میکنی و سعی میکنی وسط تر بری بشینی

ویانا یه کوچولوی خوشگل

ویانا یه کوچولوی خوشگل

ویانا یه کوچولوی خوشگل

ویانا یه کوچولوی خوشگل

ویانا یه کوچولوی خوشگل

اینجا تا لبه میز اومده بودی و وقتی میگفتم مواظب باش میفتی عروسکت رو آویزون میکردی و میگفتی دق

ویانا یه کوچولوی خوشگل

ویانا یه کوچولوی خوشگل

اینجا هم که دیگه داری یه ریز صدا میکنی:آنی آنی آنی آنی

ویانا

ویانا یه کوچولوی خوشگل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بهاره مامان ونداد
6 بهمن 92 16:24
وای چقدر بزرگ شده انی جون موهاش رو بین فرفری به نظرم خیلی داره ششبیه باباش میشه البته ما که شما رو ندیدیم تو رو خدا خیلی مواظبش باش وقتی روی میز شیشه ای میشینه
farideh
7 بهمن 92 11:05
اییییییییییییییی جونم چه دختر شیطون و بامزه ای دارییییییییییی عزیزم با اون پیش بندش بوووووووووووووووس
farideh
7 بهمن 92 11:07
اوا هم چند وقته یه طرفه لپش دونه زده و قرمز شده نمیدونم از چیه
نيلوفر(مامان پرهام)
7 بهمن 92 12:26
اي خوشگل خاله .... چه نترسه اين شيطون بلا مثل پسرا ميمونه .... به مام سر بزن ويانا جونم خوشحال ميشيم عزيزم....
مامان آوا
7 بهمن 92 14:17
ای جان چقدر بامزست ماشااله این بچه ها چقدر کاراشون شبیه همه. دختر منم این شیطونیارو می کنه
مامان روژینا
8 بهمن 92 11:45
چه عکسای نانازی چه دخمل ملوسو شیطونیگل سر چه میاد به دخملمون بابا
مامان مریم
8 بهمن 92 18:13
چه عکسای نازی...شیطونکی شدی ها ..قربون اون لب همیشه خندونت عروسکم
fattaneh
18 اسفند 92 14:05
ای جونم عزیز دلم چه عکسایی همه خوشگل و ناز دست مامنی درد نکنه ما هم می بینیم و کیفشو میبریم .خوب میکنی وسایل مامانی رو بر میداری دخملی دیگه خوشگلی دیگه قربونت بشم مممممن عاشقتتم برای دیدنت روز شماری می کنم بووووووووووووووس