ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

هفته بیست و یکم

1391/3/22 18:19
نویسنده : مامان آنی
766 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام جوجوی ملوس    هفته ای little blonde angel or fairy animated gif

جوجو جون تو این هفته ماهیچه ها و دندون و سیستم عصبیت در حال شکل گیری هستش البته دندونات رو موقع به دنیا اومدن زیر لثه های کوچولوت قایم می کنی 

من هم سعی میکنم مثل هفته های قبل باز هم  شیر و میوه خوب بخورم  و آرامش داشته باشم تا جوجوی من وقتی به دنیا اومد ماهیچه ها ی قوی و دندون های زیبا داشته باشه و هر کسی با دیدن صورت زیباش و البته سیرت زیباترش آرامش بگیره فرشته کو چو لوی مامان آنی 

حالا در مورد شنواییت برات بگم که قدرت شنواییت بسیار تیز شده و به صداهای بلند کاملا واکنش  نشون میدی   و من این رو زمانی که برات موسیقی موتزارت رو میذارم کاملا احساس میکنم چون  حسابی شروع میکنی تو شکم من ورجه و ورجه کردن و جا به جا شدنtiny angel 1

البته از نظر علمی ثابت شده که گوش کردن جنین  و نوزاد به موسیقی موتزارت باعث خلاقیت اون میشه و من از حالا برات آرزو  و دعامیکنم که بتونی تمام مشکلات و مسایل زندگیت رو با خلاقیت حل کنی واز قشنگی های زندگی حسابی لذت ببری

و حالا قدت 26 سانتیمتر شده  یعنی تقریبا نصف طولت در هنگام تولدت کوچول موچول

این هم یه عالمه بوس برای جوجوجوناز طرف مامان آنی 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ني ني شكلك
23 خرداد 91 2:26
جوجو دخمل ناز زودي بزرگ بشو عسلم تا بيام روي ماهتو ببينم جيك جيكو !