ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

شیطونی های جوجو کوچولوی ما(2)

1392/3/9 15:55
نویسنده : مامان آنی
1,086 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ویانای ناز و گلم 

تا حالا بیشتر اوقات یکجا ثابت بودی و من ازت مرتب عکس میگرفتم حالا باید دنبالت باشم و ازت عکس بگیرم  

این هم باز عروسک مامان آنی هستش و من تامی صداش میزنم و شما هم اول ازش یکم می ترسیدی ولی حالا باهاش سرگرم میشی

شیطونی های جو.جوی کوچولوی ما

شیطونی های جو.جوی کوچولوی ما

شیطونی های جو.جوی کوچولوی ما

تازگی ها شروع به باز کردن در کشوها کردی ،فکر کنم باز هم به موقع رسیدم.....

شیطونی های جو.جوی کوچولوی ما

شیطونی های جو.جوی کوچولوی ما

وای به اون روزی که لپ تاب من رو بی پناه ببینی...خوشمزه

شیطونی های جو.جوی کوچولوی ما

شیطونی های جو.جوی کوچولوی ما

شیطونی های جو.جوی کوچولوی ما

و اگه من بغلت کنم و نذارم که با دست روی صفحه کلید بکوبی پاهای کوچولوت دست به کار میشن

قربون اون پاهای تپلیت شیطونی های جو.جوی کوچولوی ما

فکر میکنم کم کم چیزی دیگه از دست شما در امان نیست

شیطونی های جو.جوی کوچولوی ما

شیطونی های جو.جوی کوچولوی ما

مواظب خودت باش جوجوی کوچولوی من

شیطونی های جو.جوی کوچولوی ما

شیطونی های جو.جوی کوچولوی ما

فکر نمی کنی اون هندونه یکم برات سنگین باشهسوال

شیطونی های جو.جوی کوچولوی ما

شیطونی های جو.جوی کوچولوی ما

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان سونیا
9 خرداد 92 16:44
ماشاالله به این دخمل زبل و زبرو زرنگ مامانی کجاش رو دیدی بگذار راه بیفته اونوقت کمپلت خونه رو برات در سه سوت میکنه مثل بازار حراجیها این فسقلیها همشون همینطوره وای که دلم غش رفت برای این جوجوی ناناز
مامان مهناز
9 خرداد 92 17:31
سلام ولاگت و خوندم خیلی ازت خوشم اومد ماشا لا چه دختر ماهی داری ایشالا صد سال زنده باشه به وبلا منم سر بزن
مهسا مامان نورا
9 خرداد 92 17:44
چه بلایی دختر! شیطونی کن خاله که الان وقتش هزار ماشاله.
نگار
9 خرداد 92 23:10
ماشالا عاشقتم بوووووووووووس
fattaneh
9 خرداد 92 23:26
سلام به روی ماهت نازنینم دلم برات یک ذره شده .از وقتی دیدمت و بغلت کردم دلتنگیمم بیشتر شده خیلی هواتو کردم قربونت برم عکساتم یکی از یکی خوشگلتر و نازتره قربونت برو با اون زانوبندت فض.لم که شدی و میری سر کشوها آره عزیزمی خیلی دوست دارم.میبوسمت عشقمی.
خاله مرجان
10 خرداد 92 9:47
سلام دوباره عزیزم یادم رفت شروع صخره نوردی توخونه را تبریک بگم
مامان مریم
10 خرداد 92 10:16
کوچولوی خوشگل دلم میخواد فشارت بدم...بس که ناز و وروجکی..حمله اش به لپ تاب خیلی بانمک بود
مامان مانی مسافر کوچولو
10 خرداد 92 23:43
نازی
♥ نیم وجبی ♥
10 خرداد 92 23:53
ای شیطون خوردنی مگه دستم بهت نرسههه انقدر بوست می کنممممم دقیقا کسری هم همینطوره جریان لپ تاپم ما هر دفعه داستانی داریم با این آقا کسری واسه این جوجوی نااااز
فاطمه مامان الينا گلينا
11 خرداد 92 14:21
اي جونم قربون اون خندهاي شيطونت.خيلي با نمك بود عزيزم .راستي ديگه سرت شلوغ شده سري به ما نمي زني اااااااااااا
هدآ
11 خرداد 92 18:16
سلام مامانی خوبین؟ من ک خیلی وقته لینکتون کردم ولی شما لینکم نکردین؟
مرجان مامان آران
12 خرداد 92 0:50
ويانا خوشگل بامزهههههههههههه
پرهام ومامانش
16 خرداد 92 21:42
مامان انی شما چیزای خوشگل خوشگل زیاد داریا !
شقایق مامان آرشا
17 خرداد 92 12:25