ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

جشن بابای پوشک و بابای پستونک ویانای کوچولوی من

1394/4/17 10:18
نویسنده : مامان آنی
3,453 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنجشنبه 21 خرداد94

جشن بابای پوشک و بای بای پستونک ویانای ریبا و عروسکی من کیک پوشک و تم  و کیک پستونک ویاناکوچولو

کیک پوشک و تم  و کیک پستونک ویاناکوچولو

کیک پوشک و تم  و کیک پستونک ویاناکوچولو

کیک پوشک و تم  و کیک پستونک ویاناکوچولو

کیک پوشک و تم  و کیک پستونک ویاناکوچولو

کیک پوشک و تم  و کیک پستونک ویاناکوچولو

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان ماریا
17 تیر 94 23:59
سلام فرشته خانم . ماشاا... هر روز ناز ترو زیبا ترو خانم تر می شی . مباررررک باشه. دوستتون داریم خیلی زیااد .
هانا
18 تیر 94 15:00
خیلی ژستاش قشنگه این قرتی خانم حتما اسفندش کن
مامان آنی
پاسخ
ممنون گلم
آزیتا
30 تیر 94 23:20
سلام خانومی جشن دخملی مبارک دوتا سوال دارم ازتون، ممنون می شوم جواب دهید :برای خودتون نه دخترتون چجوری به تقویت زبان پرداختید؟ در حدی که راحت صحبت میکنید؟ من لیسانس زبان دارم ولی نمی تونم روان صحبت کنم، .سوال دومم :چجوری انرژی لازم برای اینهمه فعالیت در مورد بچه داری را کسب میکنی؟ واقعا به جوابتون نیاز دارم چون دخترهای منم تقریبا همسن دخمل شمایند و من خیلی انرژی کم آورده ام. منتظر پاسخ شما می‌نشینم.
فرحناز
30 تیر 94 23:51
سلام مامان انی ویانا من دختر کوچولو شما را دوست دارم اگرمیشه رمز عکسهاتون را به من هم بدهید خوشحال میشم . متشکرم
مامانی ویانا
31 مرداد 94 20:56
عکسای ویانا جون خیلی خوشگل شده
محیا
30 شهریور 94 9:28
سلام دلم براتون تنگ شده بود.خیلی وقته وب نیومدم.ماشاالله ویانا جونم بزرگ شده.خداحفظش کنه
مامان آنی
پاسخ
یه دنیا ممنون از محبتت گل نازم