ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

سلام جوجوی نازنینم

1391/9/26 1:09
نویسنده : مامان آنی
1,575 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی نازنینم    این دو تا که میبینی در حال حاضر من هستم و بابا سامان

امروز اولین روزیه که این وبلاگ رو برات درست کردم و تو هنوز به این دنیا قدم نگذاشتی و فقط سه ماهه که من تو رو درون خودم حس میکنم

نمی دونی که چه احساس قشنگ ، عجیب ،بامزه،باور نکردنی ،هیجان انگیز و........

وقتی اولین سونو گرافی رو انجام دادم و نبض زدن یه موجود یک سانتی زنده در درون خودم رو دیدم نمی دونی چه حالی داشتم  و وقتی اومدم خونه برای بابا سامان تلفن کردم و گفتم که اولین عکس جوجو ی خودمون رو آوردم خونه و تا مشتلق نده عکس رو بهش نشون نمی دم اونم برام یه ادکلن CH قرمز که من خیلی خیلی بوشو دوست دارم برام خرید

خدا یا نمی دونم چه طور ازت سپاسگزاری کنم که با دادن این هدیه ارزشمند به ما یه عالمه احساس قشنگ و زیبا در زندگیمون بوجود اومد

دکتر میگه حدودا 5 آبان به دنیا میای ولی من فکر میکنم که تو عزیز دردونه من متولد ماه مهری

مامان آنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیرمحمد
21 فروردین 91 12:40
مامان آنی تبریک میگم . هم وبلاگ و هم تولد عشق زندگیتو . امیدوارم به سلامت به دنیا بیاد . بوس بوس چسبی از طرف امیرمحمد و مامانی برای نی نی خوشگل شما . خوشحال میشم امیرمحمد و به عنوان اولین دوست اینترنتی کوچولوت لینک کنی .


سلام مامان امیر محمد و امیر محمد عزیز
در ابتدا از تبریک شما صمیمانه متشکرم من امروز نظر شما رو دیدم و از آشنایی با شما خیلی خیلی خوشحال شدم به وبلاگ زیبای امیرمحمد نازنین هم سر زدم همه مطالب وبلاگ بدون تعارف زیبا بود چون من خودم هم عاشق سفر به جاهای تاریخی هستم من و جوجوهم به شما هم به خاطر داشتن یه پسر زیبا و زندگی قشنگ تبریک میگیم
یه عالمه بوس*-:
سارا
28 فروردین 91 18:20
تبریک میگم



سلام ساراجون و خیلی ممنون
بوس
نونی
18 خرداد 91 20:23
18.3.91 من تب کردم و نتوانستم بنویسم دوست دارم جوجو بوس منو خواهری صدا کنننننننننننننننننننننن


من و جوجو دعا میکنیم حالت زود زود خوب بشه عزیز دلم
یه عالمه بوس
راستی روژیناجون باز هم به اندازه کافی زمان داری که تصمیم بگیری ما بازهم منتظریم@};
ارغوان
28 مرداد 91 16:11
برای دختر خوشگل و زیبا: من خیلی مشتاق بدنیا اومدنت هستم و امیدوارم سالم به دنیا بیای:-) میبوسمت و دوست دارم خیلی زیاد
ارغوان
4 شهریور 91 0:32
سلام من ارغوانم من خیلی خوشحالم که یه نی نی خوشگل و ناز تو راه و تا دو ماه دیگه تو بغل مامان و باباش امیدوارم اسمت زود انتخاب بشه بوسسسسس :-* :-*


سلام ارغوان جون مرسی از اینکه برام نظر گذاشتی من هم دوست دارم زودتر بیام و صورت ماهتو ببینم از تو دل مامان آنی یه عالمه می بوسمت (جوجو)
arghavan
16 آبان 91 22:19
Salam jojoo joooon in ghadr khosh halam ke salem be dobnya omadi....... Va aksat khyli ghashangan vaghti bozorg shodi bayad az zahmatayi ke muman ani barat keshide tashakor koniiiiiii kheyliiii kheyliiiiiiiii dustet daram vaaaaaaaaa asheghetammmmmm jojooooo
مامان مریم
4 بهمن 91 16:11
وبلاگ قشنگی دارین..خاطره انگیز و پر مهر...با افتخار لینک شدین امیدوارم لحظه های خوبی رو با هم داشته باشیم..





zahra
17 بهمن 91 19:22
سلام مامان انی بهت تبریک میگم افرین به این همه ذوق و سلیقه همه پست ها تو خوندم کوچولوی خوشگلتو برام ببوس
ممنونم از لطفت زهرا جون