ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

زبباترین و دلنشین ترین موسقی دنیا صدای قلب جوجو

1391/9/27 17:30
نویسنده : مامان آنی
1,118 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوی نازم                 18.gif

این هفته که رفتم پیش  خانم دکترم در  واقع باید بگم دکترمون  یک گوشی گذاشت روی شکمم و به 

وسیله یک دستگاه صدای دلنشین قلبت رو برام تو فضای اتاق پخش کرد

تاپ تاپ تاپ تاپ اون هم ازدرون وجود خودم یه صدای قلب دوم  واقعا بعضی از لحظات قابل توصیف نیستند و

 فقط افرادی که خودشون تو اون موقعیت قرار گرفتن می تونن درک کنن که من چی میگم پس خوش به 

 حال خودم و همه مادرایی که با شنیدن این صدا قند تو دلشمون آب شده     

                                                                                        8.gif

 من و جوجو برای سلامتی همه مامان ها و جوجو هاشون  دعا میکنیم تا همیشه شاد و سلامت باشن  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آنا
11 تیر 91 22:16
یه عالمه لباس ناز اوردم برا نی نی گلتون ارزوووووووووووووووووووووون http://foroshlebastork.blogfa.com/