ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

خلاصه روزهای ویاناکوچولوی من در پاییز وزمستان 94

1394/11/11 17:15
نویسنده : مامان آنی
1,642 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه ویانای کوچولو و ریبای منبوس

 

ویانای کوچولو و ناز من

ویانای کوچولوی من از سه سالگی به بعد دیگه عاشق نقاشی شده بودی و من هم شمارو به آموزشگاه فواره نقره ای که شقایق جون که فوق لیسانس نقاشی داره  اونجا تدریس میکنه بردم و خداروشکر که خیلی با علاقه و اشتیاق به کلاس میری آرزو میکنم از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری عروسک کوچولوی من

این نقاشی های ناشیانه هم کارهای من با ماژیک مخصوص صورت شماست که اولین تجربه من بودالبته ناگفته نمونه که شما هم همش تکون میخوری

ویانای کوچولو و زیبای من

یک روز در قصر بازی با دوستت آریاناجون و بچه های نارتی تی

ویانا در پارک قصر بازی

ویانای کوچولوی نار مامان آنی

تقریبا همیشه سعی میکنم غذاهات تزیین شده باشه ولی تریین دختر کوچولو با ماکارونی رو خیلی دوست داری

تزیین غذای کودک

از اونجایی که عاشق نقاشی و رنگ بازی هستی تو خونه روی دیوارها برات مقواهای بزرگ میچسبونم تا حسابی شیطونی کنی و از رنگ بازی لذت ببری 

نقاشی روی دیوار ویانای کوچولوی من

ویانای ناز مامان آنی

نمایش برای بچه ها

ویانای کوچولوی من ونقاشی رو دیوار

نقاشی های شما در فواره ای نقره ای

نقاشی کودکانه ویانای من

جشن متولدین پاییز در نار تی تی

ویانا در جشن تولد در نارتی تی

و این هم ؤست های عروسک کوچولوی من

ویانای کوچولو و ریبای من

عاششششششقققققتتتتتتتممحبت

مامان آنی برات میمیرهبوس

پسندها (2)

نظرات (0)