ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

ویانا به معنی تولد یک زندگی(12مهر)

1391/9/26 16:42
نویسنده : مامان آنی
1,350 بازدید
اشتراک گذاری

                                          

               سلام جوجوی ملوسم سلام دختر عروسکی و کوچولوی من سلام ویاناجون

از صبح روز 4 شنبه 12 مهر احساس درد خفیفی تو شکمم داشتم ولی چون فکر میکردم تا تولد عروسک من 

هنوز 10 روز مونده سعی کردم بی خیالش باشم چون شنیده بودم معمولا هفته های آخر بارداری ممکنه یه

چنین درد هایی سراغ آدم بیاد بنابراین ماشین رو نزدیک ظهر برداشتم و رفتم گلسار یه دوری زدم و چند تا

خرید کوچیک هم کردم ولی وقتی ظهر به خونه اومدم احساس کردم دردم بیشتر شده بابا سامان هم

زودتراومده بود خونه و داشت گوشت هایی رو که خریده بود جابه جا میکرد 

خلاصه بعد از اینکه ناهار خوردیم به مطب خانم دکتر رفتیم و اون گفت که باید همین الان برم و بیمارستان

بستری بشم

و اینجوری بود که من همون شب ساعت 10:30 تو اتاق عمل حاضر بودم و تو نازنیین با عمل سزارین 

  ساعت   10:45 شب با قد 45 سانت و وزن 2کیلو و 720 گرم در بیمارستا ن آریابه دنیا اومدی 

  وای که چقدر کوچولو و عروسکی هستی باورم نمیشه که صاحب یه عروسک راست راستکی شدم

             خدا یا با تمام وجود برای این فرشته کوچولو از تو سپاسگزاریم

بیمارستان آریا

                                  

ویاناویانا

ویانا

گل های ویانا

یه عالمه دوست دارم فرشته کوچولوی منني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

پسندها (1)

نظرات (6)

زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
3 آبان 91 22:46
سلام ... ماشالله خیلی نازه خدا نگهداره برات ... انشالله تا و روحش همیشه سالم باشه
حامی کوچولو
3 آبان 91 23:16
واییییییییییییی چه دخمل نازییییییییییییییییییییی..خدا براتون حفظ اش کنه
fattaneh
25 آبان 91 15:41
hezar alaho akbar bachamun engar na engar ke nuzade ghorbuesh beram sheytune kardio khasti ke 10 ruz zudtar be donya biyai na ?azizam ghadame golet mobarak khodara shokr ke ham to salamati ham maman ani mibusamet.
ثمین
15 آذر 91 18:41
سلام عزیزم یه عکس گزاشتم! برای اینکه به پست سیسمونی بیاد اون عکسی که توی تخت خوشکلش خوابیده رو گزاشتم! دوست دارم!
مامان ستیانفس
3 بهمن 91 1:06
عزیـــــــــــــــزم
ویانا جونی دخمل منم بیمارستان آریا به دنیا اومده

چقدر ناز لالاکردی

وای چه جالب

لیلا مامان پرنیا
4 بهمن 91 9:05
سلام خانمی ممنون که به ما سر زدید ما شما رو با افتخار لینک کردیم به جمع دوستای ما خوش اومدیدخوشحال میشیم باز هم به ما سر بزنیدبرای ویانا جون