ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

رفتن به مرکز بهداشت

1392/4/17 2:07
نویسنده : مامان آنی
746 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم 

مرکز بهداشت برای روز دوازدهم تیر که شما وارد 9 ماهگی شدی نوبت زده بود البته نه برای واکسن بلکه فقط برای چکاپ .

دیگه بیرون بردنت تنهایی کمی سخت شده گفته بودم که دیگه تو کریر ساکت و آروم نمی شینی ولی خوب باید میرفتیم و نه بابا سامان بود که باهامون بیاد نه باباخسرو 

خلاصه اینکه صبح لباس تنت کردم و یه عالمه وسیله برداشتم تا تو ماشین لحظه به لحظه در اختیارت بذارم که مبادا گریه کنی  انگار که می خواستیم بریم سفر قند هار هم برات یه شیشه پر از شیر درست کردم هم شیشه کوچولوت رو آب کردم هم میوه پوست کندم و تو دستگاه کوچولوی میوه خوریت گذاشتم و پوشک و دستمال مرطوب و لباس اضافه و اسباب بازی هم که جای خود دارد

خلاصه تا مرکز بهداشت برسیم کلی هم تو ماشین برات آواز خوندم 

مرکزبهداشت

همه چی خوب بود فقط گفتن که وزنت یکم کم هستش و پرسیدن که غذا خوب میخوری یا نه ؟

که گفتم غذا خوب می خوره ولی ماشاله هزار ماشاله اینقدر ورجه وورجه میکنه که هر چیمیخوره میسوزونه 

خلاصه اینکه قرار شد تو غذات کره اضافه کنم تا ببینیم نتیجه چی میشه

و اما موقع برگشتن وسط گلسار پیاده شدم و کمی با شما قدم زدم تا هم یکم شما آفتاب بگیری و هم اینکه به یه کتاب فروشی رفتم و چند تا کتاب برات خریدم که تا رسیدن به خونه حسابی مشغولت کردو دیگه گریه نکردی

مرکز بهداشت

مرکز بهداشت

و البته بعضی وقت ها هم کتاب ها رو پایین مینداختی که من با زحمت به عقب برمیگشتم و اونها رو دوباره بهت میدادم

مرکز بهداشت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مرجان مامان اران
17 تیر 92 2:28
اخیییییی عزیزم کلی کار کردیاااااااااا ولی واقعا سخته تنهایی منم 1000 تا چیز بر میدارمممم قربونش برم سرش به کتابا گرمه
شادی
17 تیر 92 9:11
ای جونم همت مامان آنی. من که تنهایی با آوینا راننگی خیلی سخته برام. بوس برای هر دوتون.
مامان مریم
17 تیر 92 11:55
ای وای از وزن این وروجکا....موهاش چه ناز شده
فاطمه مامان الينا گلينا
17 تیر 92 12:14
اي شيطون
محمد طاها
17 تیر 92 13:39
دختر نازی داری خدا برات نگهش داره چشم می شه شما هم به پسرم که کدش 317 رای بدید مرسی
اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
17 تیر 92 14:49
خوشحال میشیم به ساینا جونم رای بدین برای رای دادن به فرشته کوچولو عدد 462 رو به شماره 20008080200 ارسال کنید. خیلی دوووووووووووووستون دارم
صبا خاله ی ایسا
18 تیر 92 14:04
قربونت بره خاله وروجک خوشگل مامانیش شما رشت زندگی میکنید؟؟ خواهرزاده من رشت زندگی میکنه چون گفتین گلسار ازتون پرسیدم دوست عزیز
ســــــــما
18 تیر 92 18:40
سلاااااااااااااااااااام وبت خیلی باحاله منم به ویانارای دادم امیدوارم اول بشه
fattaneh
18 تیر 92 21:52
خوب خدا رو شکر که همه چی خوب بوده وزنتم خبه به نظر من که ازت دورم کمی تپل شدی عزیزم هزار ماشاالله چشام به کف پات .خوش به حالت این مامان آنی چقدر برات چیز میخره دستش درد نکنه مثل آدم بزرگا چه کتابی هم ورق میزنی قربون اون دستای کوچولوت برم یووووووووووووس
پرهام ومامانش
22 تیر 92 0:21
ای جونم دخترمون اهل مطالعه ست خب صندلی رو بزار جلوی ماشیم من جلو گذاشتم که دیگه حواسم به عقب نباشه امتحان کن راحت میشی