ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

ذوق کردن بابا سامان

1391/9/26 1:14
نویسنده : مامان آنی
1,354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم جوجوجان                                                                  دیروز برای سومین بار  سونوگرافی کردم و سومین عکست رو خانم دکتر به من داد حالا دیگه دوتا دست و پای کوچولو داری خیلی باحال بود وقتی اومدم خونه و عکس رو به بابا سامان نشون دادم خیلی ذوق کرد  و یه جورایی باورش نمی شد یا بهتر بگم کم کم داره باور میکنه که یه جوجوی خوشگل ناز مامانی داره به جمع دو نفره ما اضافه میشه که یه دنیا ناز داره و ما با هربار نگاه کردن به عکست کلی میخندیم

راستی این چند روز همش برات موسیقی موتزارت گذاشتم گوش میدادی دیگه جوجو مگه نه؟                                                                                                                                    مامان آنی

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ارغوان
11 دی 91 18:53
سلام عزیزم عاشق این zhستاتم جوجو خانوم. اینقدر دلم برات تنگ شده که نگو و نپرس.زود با مامان انی و بابا سامان بیا پیش ما. منو و عمو مهدی هر شب عکسات میبینیم نازت میدم. متاسفانه امتحان ترمم شروع شده کمتر میتونم بیام پیشت. میبوسمت جیگرم.........;-)


سلام عزیز دلم ارغوان جون ناز
خدت می دونی که ما همگی تو رو یه عالمه دوست داریم
و از با تو بودن لذت میبریم و منتظریم تا امتحانات
شما با موفقیت تموم بشه اونوقت بیایم پیشت
من و مامان آنی میبوسیت یه عالمه
ارغوان
12 دی 91 12:56
سلام جوجو خانوم. سر قولت بمونیا باید بیای پیشم تا من تو رو رو پاهام بزارم و بخوابونمت. مامان انی رو از طرف من ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسس.


چشم ارغوان جونم من هم میبوسمت یه عالمه