ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

ویانای گلم یک ماه زیبا گذشت

1391/9/29 19:31
نویسنده : مامان آنی
1,426 بازدید
اشتراک گذاری

      محصل

عروسک قشنگم ویانای گلم تبریک میگم امروز تولد یک ماهگیته 

یک ماه از اومدنت پیش ما گذشت یک ماه زیبا گذشت از زمانی که اومدی از تو همون بیمارستان یه دنیا

شادی باهات اومد

بیا با هم دیگه این ماه رو مرور کنیم :

از همون بیمارستان وقتی از اتاق عمل اومدی بابا خسرو ،مامان ماهرخ عمو پیمان مامان نیر خاله اکرم

خاله سیمین خاله ساغر و مهدی جان و حتی یکی از دوست ها و همکارهای خوب مامان آنی مرجان 

جون منتظر ورودت بودن و با شادی ازت استقبال کردن

وقتی که از فرداش خونه اومدیم همینطور برای دیدنت می اومدن عزیزانی هم که از شهر ما دور بودن

برامون زنگ میزدن و اومدنت رو تبریک میگفتن  

خاله سیمین هم خیلی محبت کرد و ده دوازده روز پیش ما موند دلم میخواد اینجا هم یکبار دیگه ازش 

تشکر کنم

البته از بابا خسرو و مامان ماهرخ هم خیلی ممنونم چون در زمانی که من باردار بودم خیلی مراقب من

بودن بابا خسرو که هرروز به من سر میزد و اگر جایی میخواستم برم به خاطر اینکه رانندگی نکنم

منو میرد میرسوند و بر میگردوند بعضی وقت ها هم با هم خرید میرفتیم مامان ماهرخ هم تو ماه های 

آخر حداقل هفته ای یکبار برام ناهار درست میکرد و میفرستاد 

خلاصه اینکه دوران بارداری به سلامتی تموم شد و یک ماه هم از اومدن تو نازنین به شادی گذشت 

تقریبا میشه گفت هرشب مهمون داشتیم و تو خونمون شادی خنده بود فقط به خاطر تو

      تولد یک ماهگیت مبارک  ویاناجون

 

 تولد ویاناتولد ویانا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

atoosa
15 آبان 91 14:21
جانم ،‌من هم امیدوارم تمام ماهای زندگیت سرشار از شادی و سلامتی و خوشی در کنار مامان و بابای گلت باشه.


مرسی خاله آتوساجون
زري
21 آبان 91 21:19
سلام ندا جوندوست داشتم بدونم فرشته كوچولوت چه شكلي شده تو اين مدت كه نديدمش اومدم تو وب عكسش رو ديدم و كلي نازش كردم خوشحال شدم كه بزرگتر شده


مرسی خاله زری جون

fattaneh
25 آبان 91 15:21
golam yek mahegit mobarak hezar mashalah khoshgelo naz mesle mamano baba are heyf beshe ke inghadr az ham durim wa waghti ke golemun be in donya umad ma unja nabudim ama che mishe kard dar zemn daste gole hameye azizani ke az maman aniye ma moraghebat kardan dard nakone.mibusamet golam.