ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

اولین خرید رفتن ویانا و من

1391/9/17 10:17
نویسنده : مامان آنی
809 بازدید
اشتراک گذاری

4شنبه صبح که بیدار شدم با اینکه شب قبل تصمیم داشتم  که صبح با هم بریم خرید ولی هنوز دو دل بودم

که  بریم یا نریم......

ولی وقتی دیدم که هوا آفتابیه و امروز یه روز زیبایه پاییزیه که تاخیر رو جایز ندونستم و به بابا سامان هم که از قبل گفته بودم کری یر رو تو ماشین بذاره پس شما رو شال و کلاه کرد و رفتیم بیرون

وای که امروز چقدرهوا زیباست و چقدر مزه داره که آدم با دختملش بره خرید دوتایییییییییییییی

اینجا لباس تنت کردم  و حالا نوبت خودمه که حاضر بشم 

ویانای ناز من

اینجا هم تو پارکینک و من گذاشتمت تو کری یر تا دوتایی بریم ده ده 

ویانای عروسکی

معمولا از کلاه زیاد خوشت نمیاد ،ولی خوب چاره ای نیست جوجو هوا یکم سرده

ویانای عروسکی

تا ماشین شروع به حرکت میکنه خوابت میگیره

خواب ویانا ی عروسکی

تو آخرین روز های پاییز هستیم و کم کم نه نه سرمای زمستون داره سر و کلش پیدا میشه ،دیگه اکثر درخت ها برگاشون ریخته و خودشون رو دارن برای خواب زمستونی آماده می کنن.....

بلوار گیلان

بعد از خرید هم یه سر به خاله سیمین زدیم و مامان خاله سیمین هم از دیدنت کلی خوشحال شد و 

طبق رسم شمالی ها یه کاسه برنج و دو تا تخم مرغ و ده هزار تومان به عنوان برکت و میمنت بهت داد

بعد از اونجاهم بابا سامان تلفن کرد که دنبال من بیاین و ما باهم رفتیم شرکت دنبال بابا سامان و از اونجا

هم رفتیم رستوران و ناهار خوردیم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زری
17 آذر 91 11:58
سلام آنی جون روز آدینه به خیر انشالله امروز هم به شما و ویانا کوچولو خوش بگذره
دیدی وقتی مامان با دخملش میره خرید چهقدر لذت بخشه به امید دیدار


سلام خاله زری جون ممنون از اینکه به وبلاگ ویانای من سر میزنی،واقعا هم خرید کردن با دخملی لذت بخشه
از طرف ما هانیه جون و احسان جون رو ببوس و ای گل ها تقذیم به شما





آزاده
18 آذر 91 12:53
آنی جون سلام من مامان ایلیاهستم وامروزپیامتون رودیدم وکلی هم خوشحال شدم از اینکه دوستهای خوبی مثل شما دارم من هنوزخیلی واردنیستم امیدوارم باکمک شمادوستای خوب بیشتریادبگیرم وهمین طورآرزومی کنم که سالیان زیبایی رادرکناردخمل نازوهمسرتون داشته باشین

سلام آزاده جون ،من و ویانا هم از آشنایی با شما و پسر گلتون خوشحالیم
باران قلنبه
23 آذر 91 11:04
سلام عزیزم
دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5


حتما عزیزم رای میدهم

fattaneh
28 آذر 91 20:47
azizam har chi bepushi behet miyad che kolahe nazi duset darammmmmmmmmmmmmmm.